Yhteisö / Smashin eSM-kisat infoa pelaajalisenssistä
eSM-kisoihin ja -turnauksiin vaadittava SEUL:n pelaajalisenssi edellyttää myös sen, että SEUL:n taholta lisenssien voimassaolo tarkistetaan ennen ensimmäiseen turnaukseen osallistumista. Tietojen välittäminen pelaajista tarkistusta varten SEUL:lle on minun vastuulla, joten tarvitsen kaikilta eSM-kisoihin osallistuvilta etunimen, sukunimen ja sportti-id:n  (numerosarja muotoa XXXXXXXX). Huom. sportti-id ja tunnus ovat toisistaan erillisiä. Lisenssin hankkimiseen liittyvät ohjeet oheisen linkin takana: http://www.esm.gg/pelaajalisenssi/

- Jos olet RY-jäsen ja lähettänyt jo minulle tarvittavat tiedot (etunimi, sukunimi sportti-id), tämä ei koske sinua. RY maksaa lisenssin ja välittää pelaajatiedot SEUL:lle tarkistettavaksi.

- Jos olet RY-jäsen tai aiot liittyä, mutta et ole vielä välittänyt tarvittavia tietoja minulle, suosittelen hoitamaan sen mahdollisimman nopeasti, jos tarkoituksena on osallistua Offstageen. Emme voi taata, että lisenssi ehditään tarkistaa päivää tai paria ennen turnauksen alkamista.

- Jos olet hankkinut lisenssin itsenäisesti ilman ry-jäsenyyttä, tämä koskee sinua erityisesti. Tällöin tarvitsen pelaajalta etunimen, sukunimen ja sportti-id:n.

Painotan vielä uudelleen, että tulevaan Offstage-turnaukseen (Melee&Ultimate Singles ainoastaan) ei voi osallistua ilman voimassaolevaa ja tarkistettua lisenssiä. Suosittelen kaikkia toimimaan asian suhteen mahdollisimman nopeasti. Turnauspäivänä lisenssejä ei voi tarkistaa emmekä voi taata, että päivää tai paria ennen ostettu lisenssi ehdittäisiin myöskään tarkistaa.
Reply

Messages In This Thread
Smashin eSM-kisat infoa pelaajalisenssistä - by mallu000 - 21.04.2019 10:38

Users browsing this thread: 1 Guest(s)