Smash / [Melee] Power Rankings
Niin tosiaan panelisteja tarvittais. Minä voin olla panelisti ja myös tauKhan ilmoitti voivansa olla panelisti. Mayhem sanoi voivansa olla panelisti, mikäli on tarvetta. Mites esim. saska, peki, WMK, Tinker ja Pakkanen, jotka on joko aikaisemmin olleet panelisteja ja/tai osallistuneet nyt aktiivisesti turnauksiin eikä ole vielä ilmaisseet mielenkiintoaan? Muutkin saavat toki olla panelisteja, mikäli mielenkiintoa riittää ja kokee olevansa pätevä hommaan.
Reply
Tässä tiheämmässä pr tahdissa on se huono puoli että moti listan tekemiseen on alhaalla. >_>
Reply
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1...edit#gid=0

Pakkasen tekemä taulukko tarpeeksi PR karsintapisteitä keränneiden pelaajien turnaussijoituksista tähän PR:ään sisällytettävissä turnauksissa.

Tällä hetkellä meillä olisi panelisteina: Paju, tauKhan ja Pakkanen. Lisäksi Eideeit sanoi, että voisi olla panelistina, mikäli häntä pidetään siihen tarpeeksi pätevänä. Mitä mieltä muut on tästä? Mun mielestä Eideeit olisi ihan ok panelisti, koska ollut kuitenkin mukana turnausskenessä suht. pitkään, ja osallistunut/seurannut sceneä aktiivisesti (tämän PR:n turnauksista osallistunut 5/6 turnaukseen). 

Edit:
Myös Picassu sanoi olevansa kiinnostunut olemaan panelistina, mutta hyvin samantapainen tilanne kuin Eideeit:llä. Mitä mieltä muut on näistä kahdesta panelisteina?

Edit 2: 
Yritetään vaikka lyödä panelistit lukkoon tän viikon loppuun mennessä, eli sunnuntaihin 17.6. mennessä. Eli ilmotelkaa nyt, jos haluatte vielä toimia panelisteina ja mitä mieltä olette Eideeit/Picassun toimimisesta panelisteina.
Reply
(15.06.2018 11:30)Paju Wrote: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1...edit#gid=0

Pakkasen tekemä taulukko tarpeeksi PR karsintapisteitä keränneiden pelaajien turnaussijoituksista tähän PR:ään sisällytettävissä turnauksissa.

Tällä hetkellä meillä olisi panelisteina: Paju, tauKhan ja Pakkanen. Lisäksi Eideeit sanoi, että voisi olla panelistina, mikäli häntä pidetään siihen tarpeeksi pätevänä. Mitä mieltä muut on tästä? Mun mielestä Eideeit olisi ihan ok panelisti, koska ollut kuitenkin mukana turnausskenessä suht. pitkään, ja osallistunut/seurannut sceneä aktiivisesti (tämän PR:n turnauksista osallistunut 5/6 turnaukseen). 

Edit:
Myös Picassu sanoi olevansa kiinnostunut olemaan panelistina, mutta hyvin samantapainen tilanne kuin Eideeit:llä. Mitä mieltä muut on näistä kahdesta panelisteina?

Edit 2: 
Yritetään vaikka lyödä panelistit lukkoon tän viikon loppuun mennessä, eli sunnuntaihin 17.6. mennessä. Eli ilmotelkaa nyt, jos haluatte vielä toimia panelisteina ja mitä mieltä olette Eideeit/Picassun toimimisesta panelisteina.

Sen enenpää ottamatta kantaa kys. henkilöiden pätevyyteen listan teossa: IMO monta keskinkertaista panelistia tekee vähintään yhtä hyvän listan kuin yksi tai kaksi ”pätevää” panelistia. Voin olla kyllä väärässäkin. >_>

Ja lisäks sekä picassu että eideeii kuulostaa ihan hyviltä panelisteilta muutenkin. Näköjään otin kantaa silti vahingossa.
Reply
Koska nyt kukaan ei ole ollut sitä vastaankaan, niin Eideeit ja Picassu voi olla panelisteja. Tällä hetkellä panelisteja on siis Paju, tauKhan, Pakkanen, Eideeit ja Picassu. Mikäli joku muukin haluaa toimia vielä panelistina, niin ilmotelkaa huomiseen mennessä. Pyritään saamaan PR ulos nyt viikon sisällä.

Edit.
Mennään näillä viidellä panelistilla. Lähettäkää kaikki panelistit teidän listat mulle torstaihin 21.6. mennessä, niin saadaan PR ulos ennen juhannusta.
Reply
[Image: jM7eIrQ.png]
Additional data: 
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1...sp=sharing

Edit:
Kiitos saskalle PR kuvasta!
Reply
Neljä peräkkäistä pr:ää yheksäntenä. Jengiä sahaa edes takas ympärillä, mutta minun sijoitus pysyy. Tässäkin listassa olin ainoa jonka sijoitus ei muuttunut. -_-
Reply
(19.06.2018 18:05)vanilja Wrote: Neljä peräkkäistä pr:ää yheksäntenä. Jengiä sahaa edes takas ympärillä, mutta minun sijoitus pysyy. Tässäkin listassa olin ainoa jonka sijoitus ei muuttunut. -_-

Jos yhtään lohduttaa niin mun listassa olit kuudentena. Muut panelistit painotti näköjään enemmän peak performansseja, mä halusin palkita aktiivisuudesta ja tasasesta menestyksestä.
Reply
Nyt täytyy kyl sanoa, että omalle osalle tuli varsin korkea näyttöön nähden >_>
Toisaalta oli mulla saskan kans 1-1 ja tinkerin kans vissiin 2-2 setit noista kahdesta turnauksesta, mihin osallistuin... +Tukaanista (vai taukista?) yks settivoitto.
No eipä siinä, seuraavia turnauksia odotellessa.
Reply
(20.06.2018 08:13)Picassu Wrote:
(19.06.2018 18:05)vanilja Wrote: Neljä peräkkäistä pr:ää yheksäntenä. Jengiä sahaa edes takas ympärillä, mutta minun sijoitus pysyy. Tässäkin listassa olin ainoa jonka sijoitus ei muuttunut. -_-

Jos yhtään lohduttaa niin mun listassa olit kuudentena. Muut panelistit painotti näköjään enemmän peak performansseja, mä halusin palkita aktiivisuudesta ja tasasesta menestyksestä.

Itse ainakin priorisoin pääasiassa tasaisuutta, parhaita suorituksia sekä aktiivisuutta, jonka takia juurikin saska oli omassa listassa vasta yhdeksäs. Vaikka saskan paras suoritus (Oulunkylän Offstage 3) olikin todella hyvä, ja samalla tasolla kuin muidenkin sijoilla 4.-9. olleiden pelaajien paras suoritus, niin muuten saskan suoritukset olivat säännöllisesti joko huonompia tai parhaimillaankin yhtä hyviä kuin muiden noilla sijoilla olevien pelaajien suoritukset (Lantrekissä häviöt samoille pelaajille kuin tauKhanilla eikä suhteessa parempia voittoja, NOQQDash Dojossa häviöt samoille pelaajille kuin Solobattlella, eikä suhteessa parempia voittoja, Oulunkylän Offstage 1:ssä ei voittoja PR-tason pelaajia vastaan, Oulunkylän Offstage 2:ssä paras settivoitto WMK:ta vastaan ja 2x settihäviötä huonommin rankattuja pelaajia vastaan (Sale+Zlazher), L2P:ssä ei voittoja PR-tason pelaajia vastaan). Lisäksi täytyy muistaa, että useimmissa turnauksissa saskalla oli parempi seed kuin keskimäärin noilla sijoilla olevilla pelaajilla, jonka takia saska pääsi myös keskimäärin helpommalla korkeammille sijoille turnauksissa vastustajien tason suhteen. Tietysti saska oli aktiivisempi kuin muut noilla sijoilla olevat pelaajat, mutta itellä ainakin toi tasaisuus suhteessa muihin samoilla sijoilla oleviin merkkas enemmän.
Reply

Users browsing this thread: 2 Guest(s)