Smash / Yleinen SSBM -keskustelu
Kaikki varmaan tietää mikä SSBM on, joten en ala sitä selittämään. Tänne keskustelua pelistä.
Reply
Miten saa mewtwon ???
Reply
menet elite fourin jälkeen cerulean caveen, sitten ihan sielä lopussa on mewtwo. kannattaa käyttää master ballia, niin saat sen varmasti. :)
Reply
Mikäli on jo käyttäny Master Ballin, niin paina B samalla hetkellä kun käyttämäsi pallo aukeaa, niin Mewtwo jää varmasti kiinni. Ajoitus on vaan aika vaikea.
Reply
kysy peliq:lta
Reply
(21.12.2009 21:45)Laatikko Wrote:kysy peliq:lta

PeliQ on pokemonporo
Reply
(21.12.2009 20:47)saska Wrote:Mikäli on jo käyttäny Master Ballin, niin paina B samalla hetkellä kun käyttämäsi pallo aukeaa, niin Mewtwo jää varmasti kiinni. Ajoitus on vaan aika vaikea.

joo ja sitte silverissä ja goldissa sama homma great balleilla.
Reply
Melee on parasta mitä on
Reply
Mä oon pelannu meleetä. Tykkäsin paljon. 8)
Reply
Vois vetää pienet Tampere-porat ensi vuoden puolella. >_>
Reply
(22.12.2009 07:40)MasterTK Wrote:Vois vetää pienet Tampere-porat ensi vuoden puolella. >_>

Täällä on kai oma alueesa aiheesta pälisemiselle. <_<
Reply
(22.12.2009 07:40)MasterTK Wrote:Vois vetää pienet Tampere-porat ensi vuoden puolella. >_>

tule poika jo tänne niin pidetään kajaani poraa
Reply
Alle 24 tuntia lähtöön. Mami tulee sinne poraamaan. >_>
Reply
Metwota ei voi saada. se on liian borken  >:(
Reply
Kyllä mä oon tietääkseni saanu sen, ainakin siinä FireRedissä.

Nasta?
Reply
Nyt vois loppua tämä M2:sta puhuminen <_<
Reply
Missä on HRC ketju että voi spämmätä paskoja tuloksia sinne?
Reply
(25.12.2009 09:36)Zämi Wrote:Missä on HRC ketju että voi spämmätä paskoja tuloksia sinne?
herra on hyvä ja tekee itse 8)
Reply
Moi poijjaat
Reply
Zläzheri soitti mulle eilen ja paljasti olevansa karpokuseepakkiin. Noh eipä siinä, kyllä hän uudet vuodet toivotti mutta haastoi mut samalla formula kisaan Namibian savanneilla heti TK.n turnauksen päätyttyä siellä.
Reply

Users browsing this thread: 3 Guest(s)