Smash / Yleinen SSBM -keskustelu
https://youtu.be/w-NiyTEqMjM?t=290

Ehkä nopein 0 % -> death

>____>
Reply
Blind mode 3/100
Jeopardy 3,5/5
Reply
rivals of aether 1/5
around the world 1/100
Reply
Eivät oo vissii kuullu KO-festistä.
Reply
ei vissii. tuo oli pelkkää camppe noob
Reply
Doubles 4/5
singles Kreygasm
Reply
https://www.youtube.com/watch?v=I5GBbCNaKkQ

Mitäs mieltä?
Ehkä korkein tier-listan sijoitus luigilta kautta aikojen, jopa IC.n yläpuolella. Resultit ei tosiaan ainakaan vielä puhu tämän puolesta...
Reply
ei oo mun mielestä kovin hyvä lista. esim sheik ei ole kyllä missään maailmassa huonompi ku peach. edes palissa.
Reply
Ei varmaan ntsc, mut palissa on selkeästi huonompi. kyllä se dthrow on mun mielestä niin merkittävä nerffi.
Reply
peach vs sheik voi olla palissa ihan ok match up, mutta mun mielestä tier listalla peachilla ei ole kyllä mitään asiaa sen edelle. häviää selkeesti foxille, marthilleja puffille, ja falcoakin vastaan parhaimmillaan tasan.
Reply
Mun mielestä taas Peachin rankaisupeli ainaki Palissa on selkeästi kovempi isossa osassa matchuppeja. riittää kovemmalle sijalle. Eikä se neutraalikaan peachilla huono ole.
Voisha näitä käydä yksitellen läpi, mutei jaksa  :-*
Reply
Tuossa Kiran tier-listauksessa on kyllä hyviä argumentteja. En katsonut tuota ekaa osaa, mutta tuossa jälkimmäisessä esim. samusin ja IC:n positiot on erittäin perusteltuja
Reply
Kaikki tier listat jossa peach on muikun yläpuolella on päin pitkin poikin.
Reply
Falco on yllättävän hyvä low tier hahmo
Reply
Jotenki perstuntumalta tuntuu silti melko kovalta väitteeltä, että luigi ois IC.n yläpuolella. Tai ehkei kukaan (edes abate) osaa pelata hahmolla vielä tarpeeksi hyvin. Tech-chase optiota, dash-dancepeliä ja powershield + luigin out of shield optioita ei ehkä ole tutkittu tarpeeksi että kuinka niissä ois potentiaalia.
Esim. huomasin viime miitissä, että kuinka vahva temppu oli heittää luigin alasB suoraan kilvestä. Sitä ei vaan millään lailla oleta. Ja ehkä luigia pitäis fast-fallereita vastaan viedä enempi tech-chase suuntaan. Emt.

Mut joo, silti vaikka nana on perseestä mm. DI.n ja recoveryn suhteen niin ei se silti muuta sitä että yks hyvä read on monesti IC.llä räpi ja nanan kanssa hyvä IC ottaa siitä stockin.
Reply
(15.04.2017 11:00)VilNess Wrote:Jotenki perstuntumalta tuntuu silti melko kovalta väitteeltä, että luigi ois IC.n yläpuolella. Tai ehkei kukaan (edes abate) osaa pelata hahmolla vielä tarpeeksi hyvin. Tech-chase optiota, dash-dancepeliä ja powershield + luigin out of shield optioita ei ehkä ole tutkittu tarpeeksi että kuinka niissä ois potentiaalia.

Oma arvaus on että luigimaineista enemmän kiinni ku hahmosta. Paha toisaalta sanoa kun ei oikeen noita match uppien hienouksia tunne.
Reply
Huhujen mukaan tukaanin luigiditto on ainaki 5/5
Reply
Joo, katoin. Plupin petkulena. >_> ei molo, välillä todella nerokast peliä.
Reply

Users browsing this thread: 1 Guest(s)