Yhteisö / Esittele itsesi
Mo.

Melee pelaaja Keravalta. En malta pelata yhdellä hahmolla (ehkä ees kahdella..) niin pysyn umpipaskana aina vaan. >_> Mainaan Sheikkiä, altti on Marsu. Tällä hetkellä intissä joten kehityskaari näyttänee flattia hetken aikaa. Tavoitteena on siltikin ennemmin tai myöhemmin PR.

No sitten meleen ulkopuolella harrastan piirtämistä, (Oon myös ammatiltani graafikko.) luen mangaa ja katson animea ja pelailen aina väliin sulkapalloa. Teen myös pelejä multimedia fusion 2:lla, tällä hetkellä työn alla semmoinen Smashin tyylinen tappelupeli, nimeltään POUND. ..Sitten hengailen Jekkukissan kaa suurimman osan vapaa-ajasta ja lauantaisin käyn Järvenpään vapiksella nuortenilloissa.

EDIT: No eipä kauaa menny tohon tavoitteeseen. >_>

[/esittely]
Reply
No moi vain kaikki ^^

Olen siis 15-vuotias poika pienestä paikkakunnasta nimeltä Nummi-Pusula. Meleetä aloin ihan ensimmäisksi pelamaan kun sain sen ostettua vuonna 2002, joitakin vuosia myöhemmin aloin sit harjoitteleemaan kaikkia perustekniikoita yms. en ole hirveesti tullut pelattua Meleetä kun ostin Brawlin, mutta jokatapauksessa tulen kyl pelaamaan molempia. Todella nuorena olen pitänyt kaikista Legend of Zelda peleistä, mutta jostankin syystä en yleensä mainaa Linkkiä, Zelda/Sheik tai Ganondorfia :( Meleessä olen mainannut Marth ja Falcoa, Brawlissa sen sijaan Fox ja C. Falcon. Foxin mainaamisen voisin lopettaa ja ottaa jonkun toisen tilalle, olen ajatellut Snakea tai Wariota, mutta se nähdään joskus ;)

Te voitte kutsua minua Samura1ksi ;)
Osa on yleensä kutsunut mua sikseen.
Reply
Terve vaan

Olen siis 17-vuotias heebo Pellosta, mutta opiskelen Rovaniemellä ja käyn nykyisin Pellossa ehkä kerran kuukaudessa. Harrastelen vähän kaikenlaista liikuntaa mahdollisuuksien mukaan mm. sulkapalloa, tennistä, random luistelulämimistä, jotain kamppailulajia (judo, hjj). Kestävyysjuoksu on aina mukana vahvasti ja pyrin joka vuosi parantamaan puolimaraton-ennätystä. Meleetä aloin pelaamaan todettuani Brawlin tylsäksi Darchin kanssa ja nykyisin porailemme parin viikon välein min 12 tuntia putkeen. Putkimiestä mainaan, tohtoria käytän joissain tapauksissa ja olen yrittänyt IC:llä, CF:llä ja Jigglyllä. Mariolla kuitenkin sujuu parhaiten vaikka onkin semi heikko hahmo.

Viime Oulun turnauksessa olin quupoilemassa ja yritän taas vaikka triweeklyyn selvitä. Tällä kertaa yritän keskittyä meleeseen pingiksen ja biljardin sijasta. >_>
Reply
(17.02.2010 21:34)Laatikko Wrote:
(17.02.2010 21:09)Zatman Wrote:Lahtelainen Brawl pelaaja.
Muita harrastuksia animointi, anime ja kauhuleffat.
No niin, Lahti ei edes ole kaukana niin seuraavaan pääkaupunkiseudun miittiin sieltä. Samaan aikaa muutkin rawlaajat paikalle niin saadaan kunnon jorat aikaan.
Eipä tähänkää ole tullut vastausta Zatmanilta. Jätkä olis aivan tajuton pora Mariolla <_<
Reply
^ Joo, tulkaahan Wifittelijät turnauksiin.
Reply
moi oon saska eli spm

ikää on kertynyt 14v vuotta ja olen jehova

lempieläin oli traktori ja varsinkin punainen

pelaan brawlia luigilla, mutta meleetä en ole koskaan koittanut

naruto ftw!!!
Reply
(10.03.2010 17:05)saska Wrote:moi oon saska eli spm

ikää on kertynyt 14v vuotta ja olen jehova

lempieläin oli traktori ja varsinkin punainen

pelaan brawlia luigilla, mutta meleetä en ole koskaan koittanut

naruto ftw!!!

Nyt oli hyvin lähellä poista napin painaminen >_>
Reply
Kaipa sitä vois jotain itestään sanoo kun kerta tännekin loin accountin.

Käyttäjänimen varmaan kaikki löytää niin en vaivaudu sitä toistaan. Jos joku on semmosesta paikasta kun SWF kuullu, niin sieltäkin löytyy account. (vaikkakin eri nimel) Helsingissä asustelen ja pelannu nyt muutamankin vuoden smashia, aluks Meleetä ja nyt sitten myöhemmin pääosin Brawlii. Taidoista en sano mitään, mutta tietoa pitäs löytyy ainakin jonkin verran. Kovasti oon turnauspelaajaks ryhtymistä suunnitellu vaan eipä oo kauheesti tilaisuuksia, aikaa tai rahaa tohon löytyny. Muuten harrastukset on mitä nörtiltä ny sopii odottaakin: tietokoneel datailu, videopelien pelailu ja japanihörhöily.

Eiköhän siinä ollu tärkeimmät ainakin toistaseks... ja ainahan voi kysyä jos ny jotain muuta musta haluaa tietää.
Reply
No nyt olisi sitten hyvä tilaisuus aloittaa turnaustason pelaamiseen tutustuminen jos kerran vielä Helsingissä asut. Täällä ihan Helsingissä sekä aivan lähettyvillä on todella paljon pelaajia ja ensi viikonloppuna on veläpä miitti Ruoholahdessa.

Tervetuloa vain foorumeille =)
Reply
(13.03.2010 23:54)Laatikko Wrote:Täällä ihan Helsingissä sekä aivan lähettyvillä on todella paljon pelaajia ja ensi viikonloppuna on veläpä miitti Ruoholahdessa.
Mitämitämitä sina sanoa? Miksei mulle olla taas kerrottu mitään -_-'

Missä voi ilmoittautua?

E:
(14.03.2010 09:51)Zlazher Wrote:Ei täällä kukaan kirjeitä kellekään lähetä kun miittiä pidetään, eli turha sitä postilaatikkoa henkilökohtasen pitsikoristellun kutsun varalle vatvoa. Kannattaa harkita sen Turnaukset-topicin seuraamista kaiken maailman smashbrostarinatopiceiden sijaan.
No mut sinnekin tulee hirveesti viestei, mitä ei vaan jaksa lukea.
Reply
Ei täällä kukaan kirjeitä kellekään lähetä kun miittiä pidetään, eli turha sitä postilaatikkoa henkilökohtasen pitsikoristellun kutsun varalle vatvoa. Kannattaa harkita sen Turnaukset-topicin seuraamista kaiken maailman smashbrostarinatopiceiden sijaan.
Reply
(14.03.2010 08:56)Big Boss Wrote:E:
(14.03.2010 09:51)Zlazher Wrote:Ei täällä kukaan kirjeitä kellekään lähetä kun miittiä pidetään, eli turha sitä postilaatikkoa henkilökohtasen pitsikoristellun kutsun varalle vatvoa. Kannattaa harkita sen Turnaukset-topicin seuraamista kaiken maailman smashbrostarinatopiceiden sijaan.
No mut sinnekin tulee hirveesti viestei, mitä ei vaan jaksa lukea.

Sitten on varmaan turha valittaa.
Reply
indeed
Reply
(13.03.2010 23:54)Laatikko Wrote:Tervetuloa vain foorumeille =)

Kiitos kiitos. Tonne Ruoholahden miittiin en kyllä pääse kun on ylppäreitä ja muutenkin melko kiire aikataulu luvassa, jippii... No jaa, joskus myöhemmin sitten.
Reply
Ei tuollaisesta tarvitse lähteä nuhtelemaan valittamisesta, jos hämmästyn siitä että miitti pidetään ensi viikolla. Olin vain ihmeissäni ←_←
Reply
(14.03.2010 21:45)Big Boss Wrote:Ei tuollaisesta tarvitse lähteä nuhtelemaan valittamisesta, jos hämmästyn siitä että miitti pidetään ensi viikolla. Olin vain ihmeissäni ←_←

lähinnä vaan tuota "miksei minua ole kutsuttu" mietin.
ei muuta
Reply
(15.03.2010 00:55)Zlazher Wrote:lähinnä vaan tuota "miksei minua ole kutsuttu" mietin.
Tämä piti postittaa "parhaat mainokset" -aiheeseen, mutta se tuntuu sopivan tähän tilanteeseen:
http://www.youtube.com/watch?v=QeBmXuOkBro
Reply
(15.03.2010 16:25)Big Boss Wrote:
(15.03.2010 00:55)Zlazher Wrote:lähinnä vaan tuota "miksei minua ole kutsuttu" mietin.
Tämä piti postittaa "parhaat mainokset" -aiheeseen, mutta se tuntuu sopivan tähän tilanteeseen:
http://www.youtube.com/watch?v=QeBmXuOkBro

Pakkohan tuommonen trolli on ottaa vakavasti.
Reply
Elä ota sitä vakavasti  8)
Reply
Nyt ollaan taas pojat asian ytimessä. 8)

Ontopic:

Moi oon kaks päivää bËstiä vanhempi ja mainaan Smausta.
Reply

Users browsing this thread: 1 Guest(s)