Yhteisö / Esittele itsesi
Moi. Olen 95 syntynyt poika täältä Hesasta (tarkemmin sanottuna Ruskeasuolta).

Smashia tullut pelattua siitä lähtien kun hommasin Meleen 2006 syksyllä.
Brawlin hommasin heti julkaisupäivänä, ja sitä tullut pelattua siitä lähtien. Vasta vuoden 2009 alussa aloin pelaamaan Brawlia ns. kilpailullisesti. Sitä ennen oli molemmissa peleissä aina itemit päällä ja oli suuri puute taidoista (vieläkin on parantamista).
Ainoa jonka tunnen IRL jolla on edes jonkinlaiset perustaidot on serkkuni, ja hänkin asuu Ahvenanmaalla .__.
Siksi olen joutunut tyytymään Wi-Fiin. Turnauksissa en ole vielä käynyt. Pitäis joskus kokeilla, kunhan ei pakoteta pelaamaan meleetä (pelannut kyseistä peliä vain pari kertaa viime vuoden ajan =/ ).

Harrastuksiin kuuluu laskettelu, pelaaminen (obvious?), videoiden tekeminen ja muuta randomia  8)

NoFista muuten kettumario. :p
Reply
(20.03.2010 11:38)Jebu Wrote:Moi. Olen 95 syntynyt poika täältä Hesasta (tarkemmin sanottuna Ruskeasuolta).

Brawlin hommasin heti julkaisupäivänä, ja sitä tullut pelattua siitä lähtien. Vasta vuoden 2009 alussa aloin pelaamaan Brawlia ns. kilpailullisesti. Sitä ennen oli molemmissa peleissä aina itemit päällä ja oli suuri puute taidoista (vieläkin on parantamista).
Ainoa jonka tunnen IRL jolla on edes jonkinlaiset perustaidot on serkkuni, ja hänkin asuu Ahvenanmaalla .__.
Siksi olen joutunut tyytymään Wi-Fiin. Turnauksissa en ole vielä käynyt. Pitäis joskus kokeilla, kunhan ei pakoteta pelaamaan meleetä (pelannut kyseistä peliä vain pari kertaa viime vuoden ajan =/ ).

Harrastuksiin kuuluu laskettelu, pelaaminen (obvious?), videoiden tekeminen ja muuta randomia  8)

Noniin ei muutakun Tampereen turnaukseen.
Reply
(20.03.2010 11:46)RTpmwe Wrote:
(20.03.2010 11:38)Jebu Wrote:Moi. Olen 95 syntynyt poika täältä Hesasta (tarkemmin sanottuna Ruskeasuolta).

Harrastuksiin kuuluu laskettelu, pelaaminen (obvious?), videoiden tekeminen ja muuta randomia  8)

Noniin ei muutakun Tampereen turnaukseen.
[Image: 700220939.gif]
Ja Helsingin miitteihin muutenkin :)
Reply
Hei, olen juures ja siten terveellinen. Kasvimaalla on kiva asustella, vaikkakin näin talvisin ehkä hieman kylmä. Olen myös ainut joka omistaa opit irkkikannulle tällä hetkellä, vaikka en siellä edes toistaiseksi pysty käymään.8)
Reply
Hellou kaikille!

Oon Sheik-pelaaja Lempäälästä, jotkut ehkä tuntee. :D

Sheik FTW!
Reply
Tek on paras postaaja sitten Nicon. >_>
Reply
Morjesta smashfinland,

Olen siis Maketsu, ette olisi varmaan ikinä uskoneet. Olen siis nuori poika, miehen alku, siittiö tai miksi yläasteelaisia kutsuttekaan. Vaikutusalueeni löytyy Turun suunnalta ihan mitättömän pienestä tuppukylästä, go lande go. Kukaan teistä ei ole ikinä nähnytkään minua, eikä ihmeemmin tule näkemäänkää, kun en oikein smash-porukoissa pyöri. Joskus tosin hakkasin hieman Brawlia big bossin (iirc) kanssa, ja Meleetä olen välillä haeskellut random kaupoista, kun sitä niin ylistätte. Ja VCstä ostettu alkuperäinen SSB myös löytyy.

Miten sitten saavuin smashfinlandiin, kun edes kuulu koko smash-porukkaan. Noh, kiitos luultavasti kuuluu bëstin mainostuksille nofissa. Joskus Signasta sen bongasin ja päätin tutustua, koska foorumisoftalla oli joku Maketsu-blockki päällä en voinut rekisteröityä, joten tyydyin välillä käväisemään irc-kannulla. Tänään sitten sain tehtyä tunnuksen (kiitos RTpwne).

Muusta internet elämästä sen verran, että Nofissa, resetissä ja pokemon.fi-foorumilla liikuskelen, molemmissa samalla nickillä. Ircissä pyöriskelen myös samalla nickillä. Muuta en oikein tässä jaksa jaaritella. Harrastuksiani voin sen verran luetella, että yleisurheilu ja klassinen kitara lukeutuvat niihin.

Kiva kiitti moro.
Reply
(10.08.2010 07:27)Maketsu Wrote:Joskus tosin hakkasin hieman Brawlia big bossin (iirc) kanssa,
Wut? Koska me ollaan pelattu?

(10.08.2010 07:27)Maketsu Wrote:Vaikutusalueeni löytyy Turun suunnalta ihan mitättömän pienestä tuppukylästä, go lande go.
Tähän ei muuta sanottavaa kuin http://www.youtube.com/watch?v=XUMZ7dCeBc0

E: Perseenreijän suunnalta kumminkin...
Reply
(10.08.2010 07:44)Big Boss Wrote:
(10.08.2010 07:27)Maketsu Wrote:Joskus tosin hakkasin hieman Brawlia big bossin (iirc) kanssa,
Wut? Koska me ollaan pelattu?
Saatan ihan hyvin muistaa väärin, mutta joskus varmaan jo puoli vuotta sitten muutaman kerran matsailtiin brawl wi-fissä.

(10.08.2010 07:44)Big Boss Wrote:
(10.08.2010 07:27)Maketsu Wrote:Vaikutusalueeni löytyy Turun suunnalta ihan mitättömän pienestä tuppukylästä, go lande go.
Tähän ei muuta sanottavaa kuin http://www.youtube.com/watch?v=XUMZ7dCeBc0
Tähän ei muuta sanottavaa kuin, että onneksi en ole turkulainen.
Reply
No niin, olisi jo aikaisemmin pitänyt tällainen raapustaa.

Terve ihmiset

Olen Skinutski, Espoossa asuva nuori aikuinen joka käy ammattiopistoa ihanaa viimeistä vuotta.
Olen täällä vähän aikaa jo pyörinyt, mutta mitään en ole kirjoitellut. Yleensä vaan lurkkaan kaikkialla netissä.

Brawlia olen pelannut siitä asti kun se jenkeissä ilmestyi. Pelaan pääosin wifissä, offlineä en ole harrastanut muulloin kuin lempäälän miitissä.
Meleetä en nykyään pelaa ollenkaan. Tahkosin sitä kun se oli uutta, mutta peliseuran puuttuessa se jäi sille tielle.

Hahmot, joita osaan pelata barlwissa ovat Dedede, Mario, Luigi, Bowser, Wolf, DK ja metroid.
Olen tuolla All is Brawl sivulla hakenut wifi matseja. Muutaman wifiturnauksenkin voittanut, huah hah.

[sub]älkää nyt enää potkiko kun irc- kannuun piipahdan[/sub]
Reply
Kannattaa tulla postailemaan tuonne Brawli osastolle Skinutski.
Kaltaisesi kokenut pelaaja tietää varmasti mistä puhuu :)
Reply
No niin, porat pystyyn ja äkkiä. Koitan järkätä jotain mahdollisimman pian kun himo on jälleen saavuttanut semikorkean tason.
Reply
Tervetuloa fooumeille Skinutsi, asun itsekin Espoossa ja Brawli menee tarvittaessa joten ei muuta kuin miittiä pystyyn.
Reply
(15.08.2010 21:47)Skinutski link Wrote:No niin, olisi jo aikaisemmin pitänyt tällainen raapustaa.

DK .

[sub]älkää nyt enää potkiko kun irc- kannuun piipahdan[/sub]

8)
Reply
Brawl-nyyppä Vihdin alueelta. Ikää 17 vuotta.

...lyhyeksi jää. : /
Reply
(23.08.2010 18:21)Xylitol link Wrote:Brawl-nyyppä Vihdin alueelta. Ikää 17 vuotta.

...lyhyeksi jää. : /

Welcome and stuff...
Sut tunnenkin jo aika hyvin : O
Reply
Moro!

Olen Cimo ja asun Jämsässä, eli Riolun (jaxi 2  ;D) ja Turson kavereita.
Foorumille päätin tulla mukaan varsinkin tulevan tampeeren turnauksen takia, ja suomen smash-skene kiinnostaa muutenkin. Tampereen pora oli ensimmäinen turnaukseni, ja hauskaa oli sen verran että toiseenkin on pakko päästä mukaan.
Olen pelannut Brawlia noin vuoden, maineina Bowser ja Wario. Meleetä olen pelannut vähäsen, ja se on alkanut kiinnostaa koko ajan enemmän. Meleessä mainina on Captain Falcon ja tietysti Bowser secondaryna.
Tulevaisuudessa pelaaminen painottuu varmaan meleeseen, jos vain saan kuben + meleen hankittua (tarjouksia otetaan vastaan!)
Muita pelejä tulee pelattua paljon myös xboxilla, jolle pelejä on vähän joka lähtöön.

Uskallan väittää, että olen yksi foorumin ainoista henkilöistä joka ei omista mitään SSB-pelisarjan peliä. Tämä vääryys saadaan kyllä korjattua.

:)

Reply
Voi ei, lisää rowsereita D: Pitää ottaa itseäni niskasta kiinni ja opetella tuo matchup kohtuullisesti.

Tervetuloa Cimo! Aluksi kun kuulin sinusta puhuttavan niin sekoitin sinut yllättäen tämän foorumin Simoon *_*
Reply
Browzer on pelottava, etenkin jos sillä osaa pelata o__O
Tervetuloa and stuff.
Reply
Ei Loota mitää MU johneja, Skinutski vain on aivan liian hyvä.
Reply

Users browsing this thread: 1 Guest(s)