Yhteisö / Esittele itsesi
En minä mitään johnikaan, totesin vain, että pitää harjoitella matchuppia enemmänkin kun tuntuu, että en kaikkea tee ihan oikein.
Reply
Aivan =/ mutta ei sekään aina auta, Skinutski lukee muita kuin kirjaa...
Reply
Lauantaina katotaan kuka lukee ketä 8)
Reply
(16.09.2010 18:49)-LzR- Wrote:Aivan =/ mutta ei sekään aina auta, Skinutski lukee muita kuin kirjaa...
Noin pessimistisellä asenteella ei saavuta mitään, meillä on aina ollut tiukkaa settiä, mutta Skinutski on vetänyt pidemmän korren aina lopuksi. Harjoittelemalla se nimenomaan paranee varsinkin jos tuntuu, että voisi tehdä joitain asioita paremminkin.
Reply
En ollut ikinä pessimistinen, kunhan vain sanoin kuinka hyvä kyseinen pelaaja mielestäni on. Välillä pääsen aina hänen patterneihinsa käsiksi ja sitten hän vaihtaa niitä >_>
Also lauantain pora ei onnistu, tuli muuta vastaan.
Reply
Voiko olla että en ole esitellyt itseäni?  ??? Korjataan virhe nyt sit.

Eliks Turso olen 18v, Jämsän porukkaa. Suurinosa sen jo vissiin tietääki.

Mies. RPG for the win... ei niinkää muut pelit kiinnosta ellei oo moninpelii.

Reere ollut viime vuoden joulusta. Siin martta maini ja kiby kakkosena.

Nyt kesällä Kaxin(rio  8)) kaa ruvettii melettään. martta siinäki mainina, seikki kakkone. Oma melee pitäs hankkia et saa treenattua adv techniques.

Tre poraan piti sillo tulla, mut ol jotai lame hommaa mikä esti. Pora kakkosee pyrin tulemaa et sais tutustuttua näihi mahtavii tyyppeihi mitä tuol ssbb xatis pyörii  :)
Reply
Hyäh minäkää en ole varmaan tänne postannu joten nostetaanpa nyt post counttia.

Elikä olen 18v Riolu Jämsästä  tai Jaxi2 tre poran jälkee. Brawlia olen pelaillut ja siinä main ofc Ganon. Myös Jiggsillä tulee pelailtua. Ja nyt tuon tre poran jälkeen nousi innostus siihen parempaan eli meleetä aloittelin tuossa kesällä. Siinäkin main ofc Ganon ja back-up on oikeestaa vielä vähä hakusessa. Metwo on hauska mutta kyllähän se Captain Falcon on hieno hahmo. Turson ja Cimon kanssa kovat melee setit ku kukaa ei osaa mitää vielä  8) mutta hauskaa kyl on.

Emt muuta. Ganon pwns.
Reply
(16.09.2010 21:09)Riolufin Wrote:Hyäh minäkää en ole varmaan tänne postannu joten nostetaanpa nyt post counttia.

Elikä olen 18v Riolu Jämsästä  tai Jaxi2 tre poran jälkee. Brawlia olen pelaillut ja siinä main ofc Ganon. Myös Jiggsillä tulee pelailtua. Ja nyt tuon tre poran jälkeen nousi innostus siihen parempaan eli meleetä aloittelin tuossa kesällä. Siinäkin main ofc Ganon ja back-up on oikeestaa vielä vähä hakusessa. Metwo on hauska mutta kyllähän se Captain Falcon on hieno hahmo. Turson ja Cimon kanssa kovat melee setit ku kukaa ei osaa mitää vielä  8) mutta hauskaa kyl on.

Emt muuta. Ganon pwns.

Tuu joskus käymään poraamassa Tampereella, kun kerran kivenheitonpäässä asustelet. >_>
Reply
Pitäisköhän tännekkin nyt sitten jotain infoa laittaa.

Elikkäs tällänen 21v smässeri Vetelistä, Keski-Pohjanmaalta.
Maineina nykyään käyttelen Falcoa(Falcolla nyt oon pelannu siitä asti kun sain meleen), Samus on tullut tässä ihan lähiaikoina opettelun alle ja Marttaa käyttelen kans jollain lailla.

Vanhan kansan smäsherit saattaa tuntea paremmin mitä uudet tulokkaat, osaksi sen takia etten oo hirveämmin miiteissä pyöriny. HRC:tä ihan kohtuullisen paljon tullut mätättyä aiemmin ja sen näkee varmaan tuloksista :D
'
Nykyään meleetä tulee pelattua enää muutama tunti viikossa ja senkin ajan käytän yleensä 50/50 hrc:n ja vs:än kesken.
Reply
Vihdoin löyty suomalainen Smash-foorumi. :D Elikkä oon Penzu Porista ja pelaan aikas paljon Meleetä ja välillä Brawlia. Olen etsinyt jo kauan suomalaista Smash-foorumia, kun neljä kaveriani pelasi Meleetä, mutta kaikki on nyt lopettanu, ja kaksi vuotta olen joutunu pelaamaan CPU:ita vastaan. Haaveena on päästä joskus turnaukseen.  :)
Reply
Tervetuloa penzu! :) Kyllähän näitä miittejä ja turnauksia tulee tuon tuosta, tosin nyt seuraava ihan turnaus turnaus taitaa olla ruotsissa. Mistäs päin sitä ollaan?
Reply
(16.11.2010 11:45)Salevits Wrote:Tervetuloa penzu! :) Kyllähän näitä miittejä ja turnauksia tulee tuon tuosta, tosin nyt seuraava ihan turnaus turnaus taitaa olla ruotsissa. Mistäs päin sitä ollaan?

(14.11.2010 20:22)Penzu Wrote:Vihdoin löyty suomalainen Smash-foorumi. :D Elikkä oon Penzu Porista ja pelaan aikas paljon Meleetä ja välillä Brawlia. Olen etsinyt jo kauan suomalaista Smash-foorumia, kun neljä kaveriani pelasi Meleetä, mutta kaikki on nyt lopettanu, ja kaksi vuotta olen joutunu pelaamaan CPU:ita vastaan. Haaveena on päästä joskus turnaukseen.  :)
Reply
Tervetuloa vain! On aina mukava kuulla uusista suomalaisista pelaajista, yksikin naama lisää on aina todella hieno juttu :]
Reply
moi oon Linkkiro >_>
Reply
moi linkkiro >_> mitä kuuluu >_>
Reply
Moi Linkkiro. 'Nuff said
Reply
Pöö.

Olen 15-vuotias maalaisjuntti Taipalsaarelta (joku 25km Lappeenrannasta). Yli puolet tästä porukasta ei tunne meikäläistä, ei kiinnosta. Missään miiteissä tai vastaavassa en ole käynyt vielä, mutta tulevaisuudessa olisi tarkoitus joskus käydä jossain. Nykyään pelaan pelkstään Brawlia, Meleessä ollut joku puolen vuoden tauko. Meleessä mainaan Falcoa ja Docia, Linkillä ja parilla muulla pelaan joskus. Brawlissa taas käytän Linkiä, Toon Linkiä, Sheikiä, Ganondorfia, Kirbyä, Yoshia, Lucasia ja Lucariota. Olen ihan kakka pelaaja, kanssani ei kannata pelata.
Reply
(22.11.2010 21:07)Trojan Wrote:ei kannata pelata.

Sarkastisuuden nimeen: kiitos tiedosta.
Reply
Trojan, jos et ole kiinnostunut meleestä vaan Brawlista, kokeile meidän Brawl foorumeita. Tämä on enimmäkseen melee foorumi vaikkea kuitenkaan virallisesti.

http://ssbb.8forum.net/

Tuolla on chatti mistä löytyy porukasta.
Reply
(22.11.2010 23:13)HippiEetu Wrote:
(22.11.2010 21:07)Trojan Wrote:ei kannata pelata.

Sarkastisuuden nimeen: kiitos tiedosta.
Ole hyvä.

(23.11.2010 08:10)-LzR- Wrote:Trojan, jos et ole kiinnostunut meleestä vaan Brawlista, kokeile meidän Brawl foorumeita. Tämä on enimmäkseen melee foorumi vaikkea kuitenkaan virallisesti.

http://ssbb.8forum.net/

Tuolla on chatti mistä löytyy porukasta.
Joop, voisihan tuolla käväistä.
Reply

Users browsing this thread: 1 Guest(s)