Offtopic / Mistä user tagisi on peräisin?
Elikkäs jokaisella varmaanki on oma tarina taginsa takana.

Mun tulee wowista, sellasesta örvelöstä.
[Image: murky.jpg]

Kerro oma tarinasi  :)
Reply
Mun tulee siitä, kun kuulin foneettisen aakkosen nimeltä schwa enkun tunnilla joskus seiskalla. Schwa kuulosti mielestäni hauskalta.
Silloin kun rekisteröidyin tänne, halusin muuttaa nimimerkkini, mutten tiennyt mihin, joten valitsin Schwan.
Reply
Joskus kutosen puolivälissä jotkut hemmot alkoivat kutsua minua nimellä "Jage". Ei ole hajuakaan mistä ne sen keksi mutta sitä kuitenkin aloin käyttää. Nyt yläasteen puolella kun heidän luokalleen tuli eräs "Jarkko" niminen sälli niin he kutsuvat häntä Jageksi niin olen vähitellen alkanut muuttaa nickiäni Jakeksi.

Nottin' interesting.

lol. Copypasteeminen on hauskaa.
Reply
Edellinen nick (Tome) kävi tylsäksi. Typotin muistiossa niin kauan sitä että sain RTpmwe, joka vaikutti hyvältä.

Jostakin syystä useampaa henkilöä on kiinnostanut mistä nickini tulee 8)
Reply
Minulla on oma eeppinen tarina nintendo foorumin klaanista ja sen natsi diktatuurisoinnista siellä. Sieltä tagini on peräisin. Itse en kyllä ole kooltani järin iso vaikka nimi antaakin sellaisen kuvan, mutta ei pikku Johnkaan pieni ollut. Toisekseen ihailin Brawlin Snakea silloin, ja päätin nimetä sen mukaan.
Reply
Sjoen tarinaa sentään voi kutsuakin tarinaksi:

Eli Make (aka Über) spämmi aikoinaan sanaa Übercool yms ja sit Juha (aka dÖda / valkopää) aina ylisti maken taitoja peleissä Übertermistöllä ja sitten make vaihtoikin Gamenickikseen Überin. Sit itellä välähti notta ku meitä oli 5 aktiivista smashaajaa tuohon aikaan sjoella ja katoin notta kiasus, tuommoosia kaksoispisteellisiä kirjaimiakin oli 5 kipaletta niin aateltiin tehdä tietyllä tapaa taiteelliset nickit kaikille hyösyntäen ja korostaen näitä kirjaimia. Tarkoitus nickissä oli siis sisällyttää jokin näistä 5:stä tuplapistekirjaimesta jota ei vielä kenelläkään muulla ollut ja tarkoitus oli pyrkiä korostamaan jollakin termillä sanaan "hyvä".

Näin syntyi Überin rinnalle myös nickit: bËst, zÄp, sÏck ja dÖda.

End of story
Reply
21:13 < hopo> "Näin syntyi Überin rinnalle myös nickit: bËst, zÄp, sÏck ja dÖda.
21:13 < hopo> End of story"
21:14 < hopo> kuka uskaltaa cool story bro
Reply
(29.04.2010 19:14)saska Wrote:21:13 < hopo> "Näin syntyi Überin rinnalle myös nickit: bËst, zÄp, sÏck ja dÖda.

Joku molon netsplit menossa niin ei näy nuo viestit >_>
Reply
(29.04.2010 19:14)saska Wrote:21:14 < hopo> kuka uskaltaa cool story bro
kukaan?
Reply
(29.04.2010 19:34)Frozen Wrote:Ja aivan viimoisena syynä oli se, että olin aikanaan Little Fighter 2 pelin fani ja suosikkihahmoni oli Freeze.

Haha, mä pelasin tota samaa peliä joskus kans, Freezellä myös :D
Reply
(29.04.2010 19:14)saska Wrote:21:13 < hopo> "Näin syntyi Überin rinnalle myös nickit: bËst, zÄp, sÏck ja dÖda.

Nyyyt en hiffannu tätä juttua?
Reply
Mun nicki on ihan muunnos omasta nimestä. Jostain syystä Nof-nicki (Wii-King) kuitenkin jäi niin, että sitä käytetään turnauksissa kutsumanimenäni, vaikka olen yrittänyt saada sen pois ekasta triweeklystäni lähtien. Nof-nicki tuli hetken mielijohteesta. >_>
Reply
moi pyry

E: kaikki sanoo mua saskaksi ja on aina sanonut. se ei tosin ole oikea nimeni siis virallisesti.
Reply
[Image: 441532.jpg]
tästä
Reply
Mulla tulee oma nick malluaisesta ja sitten se on lyhentynyt malluksi, kun se on lähempänä allua. Se taas sopii minun oikean nimen lyhennykseksi. Triplanolla tuli hetken mielijohteesta, kun niin monessa paikassa on jo joku mallu tai malluainen nimellä. Onneksi kukaan ei tosin käytä noita nollia puheessa, voisi kuullostaa aika hemmetin tyhmältä. >_>
Reply
Käytän peleissä aina nimikirjaimia "TK", mutta moniin paikkoihin ei yleensä voi rekisteröityä vain kahdella kirjaimella, joten loogisesti keksin siihen eteen sanan "Master". >_>
Reply
Yritin keksiä jotain "coolia" nimimerkkiä, ja hetken pähkäilyn jälkeen keksin Darch. ::)
Tätä aiemmin nimimerkkinä NoF:ssa oli -Wiiman-, jonka keksin hetken mielijohteesta kun sain Wiin jouluna 2007.
Reply
mayhem oli viileän kuulonen sana.
Reply
Kun NoF:iin joskus aikoinaan rekisteröidyin niin mietin varmaan tunnin verran sopivaa nimimerkkiä, mutta tuloksetta. Sitten lopulta päätin, että nimimerkkini olkoon seuraava sana, joka päähäni tulee = Laatikko54 >_> 54:n poistin myöhemmin kun oli niin epäesteettinen siinä perässä.
Reply
Novi on lyhenne sanasta noviisi joka perustuu siihen että kun aloitin poraamisen tiesin olevani paska ja jos morkkaa itseään ei tule paha mieli jos häviää. Oma pelinick "iSuK" noudattaa samaa logiikkaa.
Reply

Users browsing this thread: 1 Guest(s)