Offtopic / Mistä user tagisi on peräisin?
En edes muista.

avalanche-niminen userini mystisesti katosi NOFista, joten päätin tehdä uuden userin.
Goodbye... noh, se tuli siinä jostain mieleen. Oli siinä jokin filosofinenkin tausta, mutten edes tarkalleen muista mikä.

Ja kun tarpeeksi vääntelee, niin Gabrielista saa väännettyä Goodbyen.

Olen kyllä miettinyt, että voisin vaihtaa aliastani. Tämä nykyinen on melko dramaattinen.
Siihen kyllä sisältyisivät omat komplikaationsa, joten olen vielä päättänyt pysyä Hyväheinä.
Reply
Tämä kuva kertoo kaiken
[Image: preview.png]
Reply
Joo. Frozen miks sulla on Sampohymiö?
Reply
Mua ollaan sanottu aika pitkään Hipiksi, jotenka tuota tämä sopi oikein hyvin smash-sceneen...

Ainakaan tietääkseni ei vielä toista oo pärähtäny kattoo silmät laajentuneina tuota meininkiä?8)
Reply
NOh, ku rekisteröidyin 2004 Smashboardseille niin jotain piti keksiä. Oon Ville S, mainasin Nessiä... eli VilNess. hehe.
Vilu on kyl parempi mut maineeni kulkee hyvin pitkälle VilNessinä. Noh, onneks suomessa mut tunnetaan Viluna paremmin.
Reply
(03.05.2010 12:04)Frozen Wrote:
(03.05.2010 04:26)Jekkukissa Wrote:Joo. Frozen miks sulla on Sampohymiö?
Häh..? ಠ_ಠ

Niinpä. ಠ_ಠ
Reply
Hei miks toi hymiö näkyy mun koneella noin huonosti et siinä on kaks isoa lootaa
Reply
(03.05.2010 17:01)ಠ_ಠ Wrote:Hei miks toi hymiö näkyy mun koneella noin huonosti et siinä on kaks isoa lootaa
U mean liek this:

[Image: loota2.jpg]___________________________[Image: loota2.jpg]

Sun kone ei ehkä ymmärrä omituisia merkkejä. esim. symboleja

Simolla ei ole tarinaa omaan tagiin. Siksi olin orpo ja laitoin oman nimeni.
Reply
veit minun avatarin ;_;
Reply
eiku lootan
Reply
Joskus muinoin tiltin uusille foorumeille rekkasin ja yritin vanhalla nickilläni sinne mennä, mutta ikäväkseni huomasin että se olikin varattu. Metroid friikki kun olin, jostain kiskasin samuksen nimestä nimmarin Samooja, josta myöhemmin otin Samo ja lisäsin siihen perään -chan päätteen jolla puhutellaan japanissa (pieniä) tyttöjä ym. Chan jäänyt vähemmälle (paitsi toki ulkomailla), mutta Samo istuu edelleen hyvin. =)
Reply
Jos ihan tarkkoja ollaan niin ei mitään havaintoa :D. Mutta rakkaalla lapsella on monta nimeä.  8)
Reply
Se oli ennen joku yami no tenshi. Kukaan ei muistanu tuollasta tampesterissa, sillä oli punanen huppari ja TK nimes sen punamunaks. Minä ja ehkä joku muukin pyys että joku muuttaa sen fooruminickin punamunaks.

e w/e
Reply
Z3R0 se oli
Reply
Mikä munan user tagi? Luulin, että täällä mietitään noita käyttäjänimen alla olevia paskatitteleitä.

Käyttäjänimeni on peräisin oman sukuni sukunimestä, jolla minut on tunnettu joka paikassa jo ala-asteelta lähtien.
Reply
Nimi tulee muistaakseni Tampereen turnauksista kun krevejä koottii ja TK päätti kutsua mua Punamunaks :DDD Jotkut paikalla olijat jos muistaa nii voi selventää :D
Reply
punane huppari = punamuna

E: täydellinen avatar
Reply
(06.08.2010 18:09)hopo Wrote:E: täydellinen avatar

Kiitosta vain  ;D
Reply
Mun tulee Final Fantasyistä.
Reply
Joskus 2005 kun hommattiin PS2:seen se netti, piti jonkun Central Stationin kautta luoda tunnus. Alkuun laitoin siihen jotain shittiä kun en tienny että se on se nimi joka kaikille näkyy. Siinä tuli sitten samalla käytettyä kaikki 3 nickin vaihdosta heti ekalla viikolla. Viimeisimpänä tuli laitettua NamiNami ja siitä se on säilynyt. YouTubeen sitä ei saanut kun se oli vissiin jo käytössä. Mutta oikeastaan kaikkialla muualla se onkin user tagini.
Reply

Users browsing this thread: 1 Guest(s)