Yhteisö / Kuopio -topic
Hauskaa oli, kiitos tästä.
Reply
Mukavaa oli. Kiitoksiä peleistä itse kullekin sekä Lantulle kyydeistä.
Melee ihan huono peli kun en osaa, ens kerralla Project M miitti. :-X
Reply
aika rehti nimi tällä miitil :-* :-*
Reply
Mukava miitti odotan innolla seuraavaa.
Reply
Derp. Ajattelin pitää taas poraa ja ajankohtana joko Beast-viikonloppu (19. - 21.) tai juuri sitä edeltävä (12. - 14.), joten voitaisiin vaihtoehtoisesti porailla ja katsella  Beastia tai sitten, jos Ruotsiin lähtijöillä on kiinnostusta, porailla ennen sitä. Ihan kummin vain löytyy enemmän kiinnostusta, niin pidetään silloin. Jyväskylä, Joensuu, Kajaani ja muut  tuppukylät saapukaa paikalle.
Reply
12.-14. on mun osalta poikotissa mut 19.-21. vois kinostaa jos on kolikoita tarpeeks taskussa.
Reply
12.-14. kuullostaa hyvältä.

Alustavasti olen in.
Reply
Enpä varmaan pääse Beastia edeltävänäkään viikonloppuna joten toivotan vaan hyviä poria.
Reply
Kumpikin viikonlopuista näin alustavasti passaa.
Reply
Joudunkin viihdyttämään/majoittamaan Beast-viikonloppuna likaisia ei-smashereitä, joten pidetään siis 12. - 14. Päivitän aloitusviestin jahka ehdin.
Reply
Aloitusviesti ajan tasalla. Vielä mahtuu ja ehtii mukaan.
Reply
Mahtuu vielä enemmän mukaan, sillä minä en olekkaan pääsemässä tulemaan. Räkätauti pääsi iskemään ja en rupea sitä viemään ympäri maailmaa.
Reply
Pelattiin sitten pelkästään kuopiolaisten kesken ja yllättäen meitä oli jopa neljä tyyppiä eli scene kasvoi 100 % hetkessä.  :P

Ennen maaliskuuta ei varmaan pidetä virallisempia menoja (Beast + Kajaani Smash helmikuussa) ja silloin joko 1. tai 4. viikonloppu (2. mahd. Koneistamo ja 3. Union). Eli 4. - 6.3. näyttää tällä hetkellä erittäin todenäköiseltä, joten heittäkää inputtia jos pääsette/ette pääse.
Reply
Moi. Mietin tässä nyt suht uutena pelaajana että onko kuopiossa vielä jonkunnäköistä viikottaista / kuukautista miittiä menossa. Voisin tulla kaverin kanssa kokeilee taitoja ja oppimaan jos on.
Reply
Ei valitettavasti ole, ainakaan tietääkseni. Shvico asustelee jossain metsässä Kuopion läheisyydessä ja uskon, että tulee mielellään pelailemaan, jos saatte jotain aikaiseksi. Eliitti, joka joskus oli aktiivinen, ei enää pelaa Smäshiä ja itse asun siis Jyväskylässä. Suosittelen, että järkkäätte vaikka kahdestaan jotain semi-säännöllistä, niin saattaa löytyä uusia tyyppejä Kuopiosta ja kulkihan noissa aiemmissakin Kajaanin ja Jyväskylän tyyppejä satunnaisesti, niin miksei nytkin. Ite liikuskelen siellä päin satunnaisesti ja pora kelpaa aina.
Reply
Moi.

Mikäli teillä Kuopiossa asuvilla olisi tiloja joissa voisi pelata, olisi mahtavaa.

Itse tosiaan asustan matkan päässä Kuopiosta niin en kovin käytännöllisesti pysty pitämään mitään.

Sekä Melee, että Smash4 kelpaa.
Reply
Jaa no jos sitä kävis jossain muualla ensin kattomassa miten homma hoidetaan ennen kun alan mitään tiloja täältä etsimään. Jos sitten koskaan semmoista järkkään niin pistän tänne ilmoitusta.
Reply
Niin no Kuopiossakin järkättiin kaikki siis minun kämpällä, jossa oli pahimmillaan/parhaimmillaan 11 tyyppiä yhtäaikaa. Helpoimmillaan laitat vain Smäshin pyörimään, alat pelata ja ilmoitat täällä että nyt porataan. Mutta joo kannattaa tehdä miten parhaaksi näkee. Matkustaminen on 5/5 muutenkin, siinä oppii tuntemaan ihmisiä, pelaamaan ja muutenkin miten kuviot toimii.
Reply
Siis tosiaan tarkotin et jos omillas asut ja sun kämpällä pystyis järjestää pienimuotoista poraa.
Reply

Users browsing this thread: 1 Guest(s)