Smash / Smash 4 Power Rankings v4 (12/2016 updated)
Sekin on omalla tavallaan toimiva vaihtoehto ja on ainakin tasapuolinen kaikkien turnauksien suhteen, mutta ei vaan itselleni kuulosta yhtä houkuttelevalta kuin perinteinen äänestys. Pisteet itsessään ovat täysin ehdottomia eikä niihin johtaneita tai niiden ulkopuolisia tekijöitä pysty painottamaan ollenkaan, jolloin lopputuloksissa voi olla välillä kysymyksiä herättäviä sijoituksia. Turnauksen jääminen välistä kuulostaa myös joksenkin fataalilta oman loppukauden suhteen.
Reply
(07.05.2016 23:00)Schwa Wrote:Tän takii sijoituksista ansaittujen pisteiden perusteella toimiva liiga on parempi vaihtoehto ko PR :)  http://smashfinland.munpalsta.com/index....5#msg43115
sijotuksiin perustuva pisteytys on kyllä ihan vammanen. jos voittaa pienen turnauksen nini saa saman verran pisteitä, kun siitä että voittais turnauksen missä on kaikki pelaajat.
Reply
En tiedä vielä mitä teen tuon lupaamani PR kuvan kanssa, mutta heittäkäähän tänne suosikkivärinne mainillenne niin voisin koittaa ottaa sen sitten huomioon.
Reply
Violetti diddy mulle ;D
Reply
Default Ness
Reply
Default Robin
Reply
Default Zero Suit Samus
Reply
Muutin nyt tylysti vaan tuon listan siihen tarkoitettuun 15 formaattiin kun ollaan asiasta juteltu. Pahoittelut tästä kaikille sijoilla 16.-20. olleille, mutta jätin sen osion kuitenkin honorable mentioneiksi eikä se sinällään alenna saavutusta lainkaan.
Reply
Pinkki Muikku jolla headset.

...mitä, mä olen listalla!

(01.10.2015 05:05)Makedon Wrote:Selostajat Powerranking:
1. M1
2. Kaikki muut

Kappa.  ::) :-*
Reply
Tjaah, musta OG Cloud kun hänellä ne tulokset on saatu aikaan.
[Image: b60be7602d.jpg]

(also Helsinki = / = Järvenpää)
Reply
[Image: K4Vax9a.png]

Aloituspostiin istuvampi versio: http://i.imgur.com/D7Cakry.png
Reply
Noni siihen meni ne yöunet.
Reply
Uus PR milloin ::)
Reply
Pisteisiin perustuva ranking imo seuraavaks.
Reply
Mun mielestä pisteet on turhan absoluuttisia kun se ei ota huomioon bracketissa voitettuja/hävittyjä settejä ja mielipidevaraa ei ole lainkaan tasapainoittamaan sitä. Turnausten pisteyttäminen suhteessa osallistujamääriin ja tasoon on myös vaikeaa. Veikkaan myös, että pitkin turnauksia elävät piste-erot tuottavat enemmän murhetta kuin hyvää fiilistä but that's just me.

Jos jotain niin imo panelisteja vois olla enemmänkin seuraavalla kerralla.
Reply
Vaikuttaako tähän Power Rankingiin vain Unionin ja Koneistamon turnaus tulokset vai?
Reply
Uus PR (top 15) tulee todennäköisesti seuraavan ison turnauksen jälkeen. :-*
Reply
(18.10.2016 11:47)Vurky Wrote:Uus PR (top 15) tulee todennäköisesti seuraavan ison turnauksen jälkeen. :-*

Eclipse?  ::)
Reply
Ei näemmä laskettu Eclipseä mukaan, joten seuraava iso turnaus on varmaanki Koneistamo 12 sitte?
Reply
Imo uus PR sen jälkee ja seuraava kausi olis 2017 tammikuusta kesäkuuhun.
Reply

Users browsing this thread: 1 Guest(s)