Yhteisö / Seinäjoki-alue
Tällaista vois pukata pystyyn, onhan meillä täällä nyt meikänkin muuton jälkeen Vilness, Best, Uber ja Hups.
Täällä voi ehdottaa miittejä ja muuta!
Oliko muita pelaajia tällä alueella? Zäpi vissiin jossain määrin, sit Uberin kämppis?
Ja pistetään lisää tulemaan B-)
Reply
Toisinaan aluehallintakeskukseen kuuluu myös Iiro (zÄp) joka tulloopi kesäksi tänne ja Tomi (sIck) joka ramppailee täällä aika-ajoin. Sit tottakait meidän vakio uudisasukas PeliQ

Jos siirrytään smashista lautapelien pariin, niin sitten pelaajamäärät pomppaakin jo seuraavaan potenssiin.

Niin ja Uberin kämppis on Nope alias Juha
Reply
Hohohoo !

Herättelen tätä threadia vähän sillä että meikä on nykyää Seinäjoen asukki ja kämpillä on poravalmius jos koulu yms. ei tuu tielle.
Eli ihan vaan yleisinfona. Kyllä, Seinäjoella on poraajia :) Toevottavasti löytyy lisää !
Reply
Eipä se oo sitten kuin tuumasta toimeen. Suth tasasin väliajoin pelaillahan ja yhden kulttuurikaverin kanssa on ollut puhetta, että pyrittäis laittamaan sjoella jotkin konsoli ja lautapelaamiseen painottavat tilat pystyyn ja ymmärsin että jokin taho oli jo alustavasti kiinnostunut tästä.

Mutta isojen suunnitelmien ulkopuolelta niin poravalmiutta löytyy varmaan joka osoitteesta. Juha nyt lähtee Japaniin toviksi ja iiro piipahtaa rovaniemellä, mutta aika ajoin täällä vaikutetaan ja eipä tuo Vilukaan kaukana oo 8)
Reply
Mä asun ainakin seinäjoella :)
Reply
(05.09.2016 15:38)Kekkeri Wrote:Mä asun ainakin seinäjoella :)
Nii joo tosiaa mitä versiota pelaat? Itte tosiaa just Meleetä :)
Reply
Toi Wii U vaan. Melee ei maistu :/
Reply
(06.09.2016 16:14)Kekkeri Wrote:Toi Wii U vaan. Melee ei maistu :/

Ehkä sisäinen meleenpelaajasi herää ryhmäpaineesta. Meistä muista ei vissii oikeastaan kukaan pelaa WiiU smashia. Ite joskus turnauksissa for lolz
Reply
:D Kait sitä voi kokeilla.
Reply
Itsellä on sinänsä mielenkiinto opetella Wiiu mänssi kunnolla, kun kerta pelista on päivitysten saatossa tullut jopa ihan hyvä. Jopa streamien katselumielessä.

Ite lähen viikonloppuna pitkälle reissulle, MUTTA jos yhtäkkiä porukalla valmius, niin tänään torstaina vois onnistua mun puolesta iltapäivä-iltaporat ja lautapelit.
Reply
Itse asun Ähtärissä, mutta se on seinäjoen lähellä joten se kai lasketaan.
Reply
Kekkeri ja mä asutaan kärjes mut tosiaan ei tuu oikeen koskaan pelattua meleetä.
Ainut hyvä hahmo siinä on Ganondorf :7
Reply

Users browsing this thread: 1 Guest(s)