Yhteisö / Discord
smash 4 puolella oli näköjään ihan hyvin porukkaa näiden discord chatissa, niin oisko porukalla minkäänäköstä kiinnostusta meleen puolella vastaavaan :-*
Reply
Minä vihaan discordia
Reply
Ei.

(Mikä se on?)
Reply
skype, mutta ei paska

siis voip softa, joka toimii selaimella, puhelimella, omalla softallaa, omat servut (eli parempi äänen laatu), ryhmä voice chatit toimii jotain piljoona kertaa paremmin kuin skypessä eikä ui ole ihan järkyttävä
Reply
Jaajaa. Ei kiinnosta, täyttyis vaan saastasta välittömästi.
Reply
saastachatit on erikseen :-*
Reply
Discord on jepa. Siellä vois huudella niitä mättöiltaan tuloja yms. juoksevia.
Reply
En ite jaksa olla miljoonassa eri chatissa ainakaa ite ja tuntuu että nää ohjelmat mitä käytetään vaihtuu jatkuvasti niin ei kyllä jaksa ottaa käyttöön >_>
Reply
Palvelee kanssa ihan erilailla yhteisöä jos on nettipelimahdollisuus. Vaikka onki huono nii mahdollisuus kuitenkin.
Reply
(11.05.2016 13:05)mhm | mayhem_ Wrote:En ite jaksa olla miljoonassa eri chatissa ainakaa ite ja tuntuu että nää ohjelmat mitä käytetään vaihtuu jatkuvasti niin ei kyllä jaksa ottaa käyttöön >_>

Tän takia just ite suosisin ehdottomasti discord servua, täysin syrjäyttäny kaikki muut ohjelmat omassa käytössä. Muutenkin discordissa on se hyvä puoli, että saastachatit ja virallisemmat keskustelut saa eroteltua omalle kannuilleen samalla servulla.
Reply
Discord on kyllä ihan pätevä systeemi.
Reply
Löytyykö sitä Discord servua nytten? Itse olen uusi Discordin käyttäjä ja ilmeisesti pitää olla jonkinnäköinen direct-linkki, ei voi etsiä sitä noin vain.
Reply
https://discord.gg/0n1g6Op2mRUgaUup

tän pitäis olla toimiva linkki vielä
Reply

Users browsing this thread: 1 Guest(s)