Yhteisö / [Helsingin Weeklyt] Oulunkylän nuorisotalo "Ogeli" joka tiistai 23.5 alkaen
PAIKKA/LOCATION:

Ogeli (Oulunkylän nuorisotalo)
Kylänvanhimmantie 25B
00640 Helsinki

Kahden minuutin kävely Oulunkylän juna-asemasta
// a two-minute walk from Oulunkylä train station.

[b]AIKA/TIME:

Tiistaisin / Every tuesday
16:00 - 22:00
Turnausbracketit aloitetaan (viimeistään) klo 18:30
Ilmoita jos tulet myöhässä ja haluat mukaan

http://score.munstadi.fi/
(Ollaan siis scoren toimintaa vaikka toimitaan nutan tiloissa  ::))

// Above. But if you're willing to attend the weekly practice tournament bracket you should
arrive before 18:30 or let someone know you're coming so we can seed you.

VÄLINEISTÖ/EQUIPMENT:

Tuo oma ohjain jos mahdollista, lainaohjaimia löytyy rajoitetusti. Pelitalolla on myös rajoitettu määrä rajoitettu määrä setuppeja, joten jos pystyt tuomaan omasi = enemmän peliaikaa. Erityiseti auttaa Meleetä varten levy+savedata, kiitän.
// Bring your own controller if possible. We have a limited amount of spare controllers. Also it would be a big help if you're able to bring setup.

Casiolove: 0504132663
[/b]
Reply
Eih, ei tiistaisin... voih...
Reply
Ainakin nyt toistaiseksi :/
Reply
Woop woop! On kai just päivä jollon mul ei oo treenei :D
Reply
No jos on Melee-kiinnostusta niin voin ehkä uhrata tiistain muut menot.
Reply
Voitte kans ilmotella täällä toisillenne tulostanne niin tietää sit varautua.
Reply
(12.09.2016 14:09)casiolove Wrote:Mättöilta siirtyy mitä luultavimmin myöhemmin Oulunkylään minne pelitalon E-sports toiminta keskitetään.. tällöin myös päivä vaihtuu luultavasti maanantaiksi.
Laittakaa mielipiteet päivästä ja sijainnista tänne niin koitan viedä niitä eteenpäin jos niihin on varaa vaikuttaa.

Maanantaiset mättöillat jäisi omalta kohdalta väliin.
Reply
Kolmivuorotyön puolesta ihan sama mikä päivä.
Reply
Superhype mattomäti-iltojen jatkumiselle!

Mun mielestä joku Doodle-kyselyn kaltanen juttu vois kiertää aina viikottain, ettei tarvis arvuutella, kuka on tulossa. Tekaisin tolle ekalle illalle esimerkin, saa käyttää: http://doodle.com/poll/5rpa4mabx3388p95
Reply
Voin siirtää tiistain menot vain (suht pysyvästi) maanantaille, joten jos nääkin siirtyy jossain vaiheessa maanantaihin niin en sitten tule tiistaina.
Reply
Hyvä idea Kaura
Reply
Tuon salee ens viikolla ainakin konsolin ja meleen. Teeveetä en saa raahattua
Reply
oon varmaan tulossa mut mul ei oo ku ohjain mukana.  :-[
Reply
(17.09.2016 21:54)Vennu Wrote:Tuon salee ens viikolla ainakin konsolin ja meleen. Teeveetä en saa raahattua
Delete that. En saakkaan tuotua
Reply
Ikävä feidata viime tingassa mutta mun täytyy sittenkin olla kotona tänään illalla asianhoitamisvalmiudessa. Ensi viikkoon.
Reply
hyvät tilat hyvät porat. kiva et nää jatkuu. enemmän melee pelaajia ois voinu olla. tulkaa ens kerral.
Reply
(21.09.2016 14:07)Salevits Wrote:hyvät tilat hyvät porat. kiva et nää jatkuu. enemmän melee pelaajia ois voinu olla. tulkaa ens kerral.

Joo tullaan ens kerral ! :) nähdään sit
Onnee paketoimisesta !

Tulokset vois kans laittaa tänne aina näiden turnauksien jälkeen. Kiitti etukäteen  :)
Reply
Auttais tulosten laittamista jos ne merkattais loppuun challongeen  ;) ::) 8)
Reply
Oon mahollisesti tulossa seuraavaan Mättöiltaan. ;D En nyt virallisesti oo uus kävijä, mutta sen verran tuntematon ja satunnaisesti käyvä, että ajattelin ilmoittautua.
Reply
(25.09.2016 04:34)casiolove Wrote:Auttais tulosten laittamista jos ne merkattais loppuun challongeen  ;) ::) 8)
Oli vähän kiire siinä lopussa, jatkossa kyllä aloitetaan aikaisemmin, 18:30. Hävisin Mursulle winnereissä 2-1, ja gf:n ekassa setissä 2-1. Jos Ham oli LF:ssä mun kans, niin se meni mulle 2-1.

Eli 1. Mursu, 2. Jaxi 3. Ham?

Ellen nyt unohtanut jotakuta, esim. Karvista.

Linkit challongeen riittää myös kyllä, tulokset voi kattoo sieltä.
Reply

Users browsing this thread: 1 Guest(s)