Yhteisö / [Helsingin Weeklyt] Oulunkylän nuorisotalo "Ogeli" joka tiistai 23.5 alkaen
No me tullaan huomenna pelaamaan meleetä. Tuomme Wiin ja pelin.
Reply
Näillä näkymin olisin tulossa huomenna.
Reply
Onko mitään uutta tietoa siitä että siirtyykö tämä jossain vaiheessa maanantaihin? Olis kiva tulla käymään joskus, mutta kun olen koko syksyn odottanut tuota muutosta niin etten turhaan siirrä tiistain menoja pysyvästi maanantaille.
Reply
Ei ainakaan toistaseksi.. ja nää samat tilatkin ilmeisesti myöhään kevääseen asti.

Muille tervetuloa. Ovikoodi:4952 #
Reply
Oisin siellä näemmä puoli seitsemältä ;S Ilmoittautuisin alustavasti melee/smash 4/SFV, toivottavasti en liikaa myöhästy
Reply
Tervetuloa kaikki uudet pelaajat! :)
Reply
Miten on ton doubles turnauksen aloitus aika ja löytyisikö joku joka haluisi teamata munkaa vai onko se CPU joss ei löydy paria?
(Smash 4)
Reply
Joskus siinä viiden paikkeilla...
Jos haluis osallistua ja tietää että ei ehdi ajoissa niin voi ilmoittautuu jollekin etukäteen niin osataan laittaa pelaaja valmiiks sinne brackettiin :)
Botti on aina se viimeinen vaihtoehto :D aika harvoin ollaan jouduttu siihen turvautumaan.. yleensä sen verran kierrätetään pareja, ettei ainakaan käy niin että joutuis pelaamaan botin kanssa kaks viikkoa peräkkäin.
Reply
Olisin siellä noin 18:30 ja osallistuisin Melee / mäs4 ainakin alustavasti
Reply
Pitäisköhän olla jotain järkevämpää paikkaa ilmoittautua kun tuntuu että oon ainoa joka viestittää täällä <_< Noh, olisin kuitenkin tulossa, ehkä 18:40 jos ei kauheasti myöhästy ja osallistuisin vain smasheihin(sekä melee että 4)
Reply
@ijuka

Ei tarvi joka kerta ilmottautua, se ilmoittautumishomma oli ilmeisesti tarkoitettu ekaa kertaa pelaamaan tuleville.

Ehkä just että Casio tajuaa pitää kännykän äänellisellä jos joku tarvii ovikoodia tms. :D Tai näin mä tän teorisoisin.

Ei tarvitse joka kerta ilmoittautua, kyllä siellä aina pelit on :)
Reply
(14.02.2017 16:42)ijuka Wrote:Olisin siellä noin 18:30 ja osallistuisin Melee / mäs4 ainakin alustavasti

Ei olla pelattu melee rakettia moneen viikkoon, eikä tod. tälläkään kertaa. Oon tulossa paikalle, kyllä siellä aina melee pelaajia joka tapauksessa on.
Reply
:D Joo näin kuukauden myöhässä on hyvä vastailla...
Mutta siis discordista mut saa varmaan nykyään parhaiten kiinni.. tai sit jonkun muun mättöitalaisen.. täältä sit vähän viiveellä.
Melee bracketti ois ihan kiva jos on järkevä määrä porukkaa setuppeihin nähden.. Ideaalista ois, että putkitelevisioita saataisiin hommattua pari lisää lähiaikoina.
Reply
Ens viikolla weeklyt viellä leipätehtaalla normaalisti 8) !
Reply
Miksei näistä ilmoitella?
Reply
Jatkuuko tauko vielä ?
Reply
Päivitettyd. Täydennän sit kun riittää moti.
Reply
Tod näk messi
Reply
jossain vois lukea että minä päivinä nämä on :-*
Reply
Totta tämä  ;D eli tiistaisin.
Reply

Users browsing this thread: 2 Guest(s)