Turnaus / Union XIV [31.3.-2.4. Östersundomin nuorisotalo]
tulo
Reply
Tulossa!

Tiimikaveri haussa melee doublesiin
Reply
:o :o Trifroze *kreygasm*
Reply
Tuun
Reply
Osallistujalistan päivitys when?
Reply
Päivitetty. Huomatkaa, että nukkumapaikat ovat näillä näkymin varattuja pe-la osalta, joten ilmoittakaa täällä ketjussa, mikäli olette nukkumapaikkaa vailla jos joku ystävällisesti voisi tarjota majoitusta viikonlopun ajalle.

Tämä tulee olemaan historiallinen Union, sillä minun piti ensimmäistä kertaa siirtää ruksia PeliQ:n statusosiossa B) Main event on näillä näkymin siis Mario Party.
Reply
Voit ottaa multa nukkumapaikan pois, pystyn yöpymään himassa ni antaa noille muille mahdollisuus nukkuu paikan päällä. @Loota
Reply
(12.03.2017 20:30)Laatikko Wrote:Päivitetty. Huomatkaa, että nukkumapaikat ovat näillä näkymin varattuja pe-la osalta, joten ilmoittakaa täällä ketjussa, mikäli olette nukkumapaikkaa vailla jos joku ystävällisesti voisi tarjota majoitusta viikonlopun ajalle.

Tämä tulee olemaan historiallinen Union, sillä minun piti ensimmäistä kertaa siirtää ruksia PeliQ:n statusosiossa B) Main event on näillä näkymin siis Mario Party.

Huomaan että zÄp ei ole vielä tuossa ilmoittautumislistassa. Mutta olisi tulossa. Että jos löytyy lääniä niin luonnollisesti yöpymistä kaipaisi.

Ja ouh mama... Mario party 8)))). Eikä sit millään pikkupanoksilla 8). Kuka korvaa Uberin?
Reply
(12.03.2017 20:30)Laatikko Wrote:Tämä tulee olemaan historiallinen Union, sillä minun piti ensimmäistä kertaa siirtää ruksia PeliQ:n statusosiossa B) Main event on näillä näkymin siis Mario Party.
[Image: sU3W8FW.gif]
Reply
Mun luona on kaks vuodesohvaa joista saa parisängyt. Itse yövyn muualla, joten tilaa on. Turnauspaikkaan pääsee julkisilla puolessa tunnissa.
Reply
Tulossa.

tiimaako peki?
Reply
(13.03.2017 11:14)ajp_anton Wrote:Mun luona on kaks vuodesohvaa joista saa parisängyt. Itse yövyn muualla, joten tilaa on. Turnauspaikkaan pääsee julkisilla puolessa tunnissa.
Jou! No mikäli en saa yöpaikkaa turnausmestoilta, niin olisin todella kiinnostunut tästä vaihtoehdosta.
Reply
(13.03.2017 11:59)NamiNami Wrote:Tulossa.

tiimaako peki?
todellaki vih
Reply
Turnauksen historiallisuuskerroin vain kasvaa, sillä menin katkomaan kaksi vasemman käden sormiluutani, joista en kyllä edes tykännyt, niin huitelen ympäriini todennäköisesti kahta kauheammin paperit lennellen. AJP:n kannattaa varmaan ottaa toinen tiimikaveri kun tällä hetkellä pystyn parhaimmillani tarjoamaan vain jämptiä Peachin rousränselöityä dsmashia.

(12.03.2017 20:46)Karvis Wrote:Voit ottaa multa nukkumapaikan pois, pystyn yöpymään himassa ni antaa noille muille mahdollisuus nukkuu paikan päällä. @Loota
(13.03.2017 11:14)ajp_anton Wrote:Mun luona on kaks vuodesohvaa joista saa parisängyt. Itse yövyn muualla, joten tilaa on. Turnauspaikkaan pääsee julkisilla puolessa tunnissa.
Respect!
Reply
Ilmottauduin tänään ja tuun ainakin jotkut eventit pelaamaan, mut aikataulut selviää vasta lähempänä kun muuta menoo samana viikonloppuna. En todennäkösesti pysty sekä singles, että doubles pelaa et jompikumpi jää välii varmaa.

Jos niitä nukkumapaikkoja on viä nii meikä tarvis pe-su
Reply
Loota pitääkö mun etsiä toinen tiimikaveri?  ???
Reply
Tulossa näillä näkymin, ellei PeliQ:lle ole tukka kasvanut sillä välin.
Reply
(13.03.2017 15:21)VilNess Wrote:
Jou! No mikäli en saa yöpaikkaa turnausmestoilta, niin olisin todella kiinnostunut tästä vaihtoehdosta.
Hups, nyt joudunkin ehkä perumaan tuon. Ehkä.

Tiimikaverin puutteessa ajattelin puolivitsillä kysyä Jackilta (vakio-tiimikaveri Tukholmassa). Se olikin kiinnostunut ja aikoo selvittää että voiko ottaa töistä vapaata. Aikoo myös kutsua mukaan muita, m.m. leffen. Ei kyllä ole mitään takuita että tuleeko ketään, ja jaksaako Jack:kaan siinä tapauksessa tulla yksin, jolloin oon taas tiimikaverin tarpeessa. Mutta asioiden varmistumista odotellessa ajattelin vain ilmoittaa että mikä on yöpymispaikan tilanne. Koska jos sieltä nyt tulee ketään, niin annan kuitenkin niille prioriteetin.
Reply
(14.03.2017 12:19)ajp_anton Wrote:
(13.03.2017 15:21)VilNess Wrote:
Hups, nyt joudunkin ehkä perumaan tuon. Ehkä.

Tiimikaverin puutteessa ajattelin puolivitsillä kysyä Jackilta (vakio-tiimikaveri Tukholmassa). Se olikin kiinnostunut ja aikoo selvittää että voiko ottaa töistä vapaata. Aikoo myös kutsua mukaan muita, m.m. leffen. Ei kyllä ole mitään takuita että tuleeko ketään, ja jaksaako Jack:kaan siinä tapauksessa tulla yksin, jolloin oon taas tiimikaverin tarpeessa. Mutta asioiden varmistumista odotellessa ajattelin vain ilmoittaa että mikä on yöpymispaikan tilanne. Koska jos sieltä nyt tulee ketään, niin annan kuitenkin niille prioriteetin.

No ilmeisesti sain yöpaikan paikan päältä B-)
TK tiimaatko? AJP toki käy myös jos tosiaan loota pultissa (parane pian  :-* ). Pelaan nykyään docilla aika paljon, varsinki tiimejä.
Reply
Nukkumapaikaa vailla ja veikkaisin, että muut mahdolliset kimppakyytiläiset Jyväskylästä tarvitsevat myös yösijan.
Reply

Users browsing this thread: 1 Guest(s)