Turnaus / Union XIV [31.3.-2.4. Östersundomin nuorisotalo]
Sais lisäpisteitä niihin äänestyksiin ku osallistuu smash.gg:n turnauksiin
Reply
Mahollisesti tiimikaveri puuttuu.

-Joel
Reply
Tiimikaveri haussa
Reply
Sunnuntaina voitas selvittää Suomen Miinusmestari 2016. Tavotteena ois saada kolme konsolia Brawl Minus 3.Q:n kera paikan päälle.

Nyt se katotaan. Yllätyspalkinto luvassa. 8)
Reply
Komppaan Routaa ja RT:tä.

Esalle: Brawl- vois kiinnostella :D meil on kanssa yks hemmo pyöriny Brawl miinus -setupin kanssa yksinäisen näkösenä.. 
Reply
(18.03.2017 16:36)mmKALLL Wrote:Sunnuntaina voitas selvittää Suomen Miinusmestari 2016. Tavotteena ois saada kolme konsolia Brawl Minus 3.Q:n kera paikan päälle.

Nyt se katotaan. 8)

No voi pylly. Jää vuoden kohokohta kokematta.
Reply
Rev, Tukholman "toiseksi paras" Falco-main (joka ei kuulemma merkitse mitään koska kukaan ei mainaa Falcoa), etsii tiimikaveria. En osaa auttaa enempää, koska en itse tunne tyyppiä.
Reply
WMK majoittaa mut, zÄpin ja mainitsi viestissä NamiNaminkin. Että ainakin meikäläisen lokero näin ollen avautuisi jollekulle toiselle. Jos Willen luona on lääniä, niin voisin kuvitella että PeliQ:periakin kiinnostaa kun tulee näillä näkymin samalla kyydillä meidän kanssa turneepaikalle
Reply
Mä joudun jättää välistä nii joku saa mun varaaman nukkumapaikan.

Kävi nyt näin.
Reply
moi tuun unioniin

ja voin ottaa ton nukkuma paikan, kiitos
Reply
Olisikohan mahdollista saada venuelle tuoleja enemmän kuin aikasemmilla kerroilla? Penkeilllä pelaaminen on todella epämukavaa, kun bracketin/poolien aikana yhdessä penkissä istuu 4 tyyppiä.
Reply
casiolove: Huomen taas tuun näyttämään sinne yksinäiselt ":D"

For reals tho, jos nukkumapaikkoi on viel ni raahaan mielelläni miinussettini ja itteni paikalle.
Esa vakuutteli et paikkoja löytyy joten luotan siihen, vaikka näyttääkin aika täydeltä.
Reply
70 osallistujaa rikki eikä olla edes loppusuoralla.

(20.03.2017 07:26)bËst Wrote:WMK majoittaa mut, zÄpin ja mainitsi viestissä NamiNaminkin. Että ainakin meikäläisen lokero näin ollen avautuisi jollekulle toiselle. Jos Willen luona on lääniä, niin voisin kuvitella että PeliQ:periakin kiinnostaa kun tulee näillä näkymin samalla kyydillä meidän kanssa turneepaikalle
Rock, kiitos yhteistyöstä!

(20.03.2017 17:29)Ode Wrote:Olisikohan mahdollista saada venuelle tuoleja enemmän kuin aikasemmilla kerroilla? Penkeilllä pelaaminen on todella epämukavaa, kun bracketin/poolien aikana yhdessä penkissä istuu 4 tyyppiä.
Meillä on aina ollut kaikki tilan tuolit käytössä, joten tähän hätään tuskin on tulossa helpotusta valitettavasti.
Reply
Jos on mahdollista niin saako mahdollisimman monen setupin viereen gamepadin laturin, jotta siihen voisi laittaa kuulokkeet?
Reply
(21.03.2017 12:23)Lightsaber Wrote:Jos on mahdollista niin saako mahdollisimman monen setupin viereen gamepadin laturin, jotta siihen voisi laittaa kuulokkeet?

Mulla ainakin lähtee matkaan kaikki tarvittava, joten jos jossain tarvitaan, niin multa saa kysyä.
Reply
Yuna eilen: "Oon 100-varmasti mukana."
Yuna tänään: "En pääsekään, muistin että mulla on silloin synttärit."

Huoh, muistan kuinka hirveää oli järjestää mitään matkoja ruotsalaisten kanssa kun kukaan ei koskaan ollut varma mistään. Jack yrittää löytää jonkun täyttämään vapaan hyttipaikan. Ei pitäis olla vaikeaa, laiva niin halpaa että 2 vuorokauden HSL-kortti tulee olemaan 93% koko matkan hinnasta.
Reply
Elda: Jess! Burgericorneri on pelastettu :D kuulin kans et ois vapautumassa muutamia nukkumapaikkoja..
Reply
(21.03.2017 20:34)ajp_anton Wrote:Yuna eilen: "Oon 100-varmasti mukana."
Yuna tänään: "En pääsekään, muistin että mulla on silloin synttärit."
:D ei juma.
Hei, vinkkaa sille yunan tiimikaverille että meikä on vapaana.
Reply
Meikä voi kans tiimata jonkun kanssa. Kyytiin mahtuu myös ainakin kolme tyyppiä minun lisäksi + takana keskellä yksi paikka, jos vyötön spotti kelpaa. Peräkontti on myös lämmitettävää mallia.
Reply
ni minäki olen tulossa. tk tiimi?
Reply

Users browsing this thread: 1 Guest(s)