Turnaus / [Melee, Smash4] Union XVII, Helsinki, 8-10.9
(10.09.2017 21:16)Jekku Wrote: Voitasko joskus pitää crewejä btw? Ois kiva seurata/pelata.

Tämä. En tiedä kelpaisinko itse mihinkään joukkueeseen mutta olis hype joka tapauksessa.
Reply
Kiitos taas TOille turnauksen järkkäyksestä ja onnittelut voittajille. Upataanko striimatut pelit jossain vaiheessa youtubeen?
Reply
Oujee. 
Onko tietoa seuraavasta Unionista? pelkkien shoutouttien luku sai himot päälle >_>
Reply
Seuraavaa odotan, jotenkin tuo mun jokavuotinen 2-päivän flunssa osuu just näihin Unioneihin... Ja voisin sit yrittää saada ruosalaisia (tai ainakin tukholmalaisia) mukaan.
Reply
(12.09.2017 03:03)Paju Wrote: Kiitos taas TOille turnauksen järkkäyksestä ja onnittelut voittajille. Upataanko striimatut pelit jossain vaiheessa youtubeen?

Ne kannattas tosiaan ainakin jonkun tässä jo ladata sieltä jos meinaa uppia. Mulla ei noita smashfinlandin twitch tunnuksia oo.
Reply
Mahtava Union oli taas, kiitos osallistujille!
Suurikiitos kaikille jotka jeesas striimissä, tälläsella jatkuvalla jeesillä saadaan striimistä aina vuain parempi.
Huomaa ettei oo päässy ite liikaa pelaa ja se näkyykin sijoituksissa. Noh, onpahan hyviä turneita :)
Vodit hoitaa joko meikä tänään tai Lancelot huomen!

Mayhem: Siinä oli tosiaan ollu pitkä työmaa striimin kanssa takana ja sain pelailtua siinä 2 matsia warmuppia ja oli muutenkin ollu pitkäpäivä takana. Silloin vähän ärähdin ehkä siitä kun takaa vaan kuuluu lujalla puheella "jos mä olisin TO tekisin näin ja näin" kun mä oon kirjaimellisesti siinä ja mulle voi tulla sanomaankin sen. Huonosti vaan siinä kiiren päällä ilmasin itseäni, sori x)

Uudet pelaajat: Härregyyd kun taso nousee nopeesti. Jatkakaa ihmeessä osallistumista ja tulukee lisää turnauksiin!

Nordic Rumbleen kutsun saaneet pelaajat:

Melee: Mayhem, Peki

Smash4: Lancelot, Solobattle
Reply

Users browsing this thread: 2 Guest(s)