Yhteisö / Onko sen arvoista mennä toiseen kaupunkiin?
(melee) Eli siis, oon nyt pelannu 1.5 vuotta netplayta ja perus harjotellu yksinää pari tuntii päivittäi tai mite ikin motii on. Ei tääl mun kaupungis ketää pelaa tai ees tiiä mikä kyseinen peli on. Onko sen arvoista mennä esim. Helsinkii, about 270km, tai minne vaa jos ois jotai pelaajii ja pystyis koittaa crt:llä oikealla konsolilla? Helsingissä olis niitä monthlyjä/weeklyjä joihi vois mennä koittamaa. Tähän vielä se et oon 15v, eli jotenki bussilla pääsen liikkumaa.
Reply
On ehdottomasti sen arvoista. Tälläkin hetkellä just menossa isompi turnaus, jonka meininkejä voi seurata täällä https://www.twitch.tv/smashfinland . Mukaan kannattaa tulla vaikkei sen suurempaa kokemusta olisikaan. En tiedä onko järkeä matkustaa pidempää matkaa pelkän weeklyn takia ellei ole varmuutta että sinne tulee porukkaa, mutta Unioniin ja vastaaviin voi kyllä huoletta lähteä.
Reply
Mitä suotta.
Reply
(09.09.2017 15:29)saska Wrote: Mitä suotta.

mitä tarkoitat tuolla?
Reply
(09.09.2017 17:02)cherg Wrote:
(09.09.2017 15:29)saska Wrote: Mitä suotta.

mitä tarkoitat tuolla?

Älä välitä Saskasta, se puhuu aina ihan omiaan.
Reply
Kyllä ainakin Unioneihin kannattaa matkustaa jos vaan kiinnostaa tutustua porukkaan ja pelailla ihan naamatusten. Siellä käy muitakin kauempana asuvia. Ja ulkopaikkakuntalaisia suositaan nukkumapaikkojen suhteen, joten sekään ei varmaan muodostu ongelmaksi.

Niin ja saskasta ei tarvi välittää.
Reply
Kannattaa
Reply
Kannattaa tulla. Tapaa uusii siistei tyyppei ja saa paljon kokemusta vaik ei sit jostain syystä pärjäiskään. Vaikka tulis yksin nii aivan varmasti löytyy pelisauraa ja uusia tuttavuuksia.
Reply
Sori, että replaa myöhässä, mutta mun kanta: ehdottomasti sen arvosta. Skene on täynnä hienoo porukkaa, josta ei halua jäädä paitsi + turnaukset ja muut miitit on loistavia tilaisuuksia git gudata ja muuten vaan sosialisoida. Jos vaan mahdollisuus on, niin ilman muuta kokeile käydä muissa kaupungeissa poraamassa.
Reply
Muikun sanoin: "Yes!"
Reply

Users browsing this thread: 1 Guest(s)