Turnaus / [Melee, Smash4, Tekken7,Guilty Gear] Nordic Rumble, Seinäjoki 11.-12.11
Joo mua ei ainakaan tarvii sponssata, maksan kyllä omat kulut :P Tosiaan Joelin tilanne on vielä auki kun sillä on kädet edelleen pultissa, haluis kyllä tulla.
Reply
Tämänhetkinen lista:

Minä:
1. ajp
Ruotsalaisia:
2. jack
3. yuna
4. ludde
Muut (ilmoittamisjärjestyksessä):
5. peki
6. jekku
7. sale
8. picassu
9. jebu
Reply
(17.10.2017 10:57)ajp_anton Wrote: Tämänhetkinen lista:

Minä:
1. ajp
Ruotsalaisia:
2. jack
3. yuna
4. ludde
5. peki
6. jekku
7. sale
8. picassu
9. jebu

Onkos tämä sitten lopullista, voinko luottaa nyt siihen että tullaan pääsemään tällä?
Reply
(18.10.2017 05:14)Jekku Wrote:
(17.10.2017 10:57)ajp_anton Wrote: Tämänhetkinen lista:

Minä:
1. ajp
Ruotsalaisia:
2. jack
3. yuna
4. ludde
5. peki
6. jekku
7. sale
8. picassu
9. jebu

Onkos tämä sitten lopullista, voinko luottaa nyt siihen että tullaan pääsemään tällä?

Jack tulee varmasti, noi kaks muuta meinas pudota pois koska odottivat lentojen ostamista kunnes hinnat tuplaantui. Backup-suunnitelma on nyt että tulevat laivalla. Mutta huoh noita tyyppejä jotka vastaa viesteihin kerran päivässä, kun asiat kestää ja kestää... En siis vielä tiedä kelpaako se laiva.

Jos ne kaikki tulee, niin tällä mennään.
Jos kaks ruotsalaista jää pois, niin yritetään saada vielä ainakin yks suomalainen mukaan jakamaan kuluja. Tämä siis vielä ainoa epävarma kohta.
Lisää ruotsalaisia ei kyllä näytä tulevan.
Reply
Kävin tänään kattomassa sitä autoa. On kyllä erilainen ku mihin oon tottunu.
Sen verran vanha malli että tuo turvavyölaki ei kuulemma päde siihen (vain uusissa autoissa täytyy olla kaikille matkustajille vyöt).
Edessä on kuljettajan vieressä yksi paikka. Takana iso U-muotoinen sohva/penkki muille matkustajille, ja keskellä pöytä. Sähköt toimii 230V, eli voi pelata smässiä matkan aikana.
Vähän huonossa kunnossa ja likainen, mutta tyyppi sanoi että siivoaa sen ennen meitä. Ja onhan se hyvän hintainen.

Matkan hinnaksi tulis joku 32€ per hlö, jos saadaan 9 täyteen.
Reply
voin ottaa tvn mukaa
Reply
No paskat, sieltä tulee siis vain yksi. Eli autossa olis tilaa vielä kahdelle.
Reply
(13.10.2017 15:21)ajp_anton Wrote:
(13.10.2017 07:55)Stemu Wrote:
(12.10.2017 16:53)ajp_anton Wrote: Miten saada "vähintään 8" ruotsalaista kuljetettua tuonne? =).

edit:
Mitä mieltä ollaan jos >3hlöä yhdessä 3:n huoneessa?
Jos sieltä nyt tulis kaks hytillistä eli 8 tyyppiä Helsinkiin, vuokraisin 9 hengen minibussin ja ajaisin sinne... otettais vaikka kaks tuollaista huonetta.
Jos jotain tuollaista bussikikkailua teet niin voidaan kyllä myös korvausta saada teikälle. (Vähintään turnausmaksut/bensat tms. hoidettua ettei sun tarvi pelaajien kuskaamiseen käyttää omaa rahaa :D)

Hotellihuone kikkailusta en voi sanoo oikeen mitään. Käytännössähän voitte tehdä niin että useempi siellä mut en voi antaa siihen "virallista" lupaa, se on sit sorsanpesän juttuja.

e. Voidaan ainakin 50e sponssata teijän matkaa.

Turnausmaksua en itseasiassa oo kattonu, mutta bensaan oon ainakin ite laskenut että menee 120€ olettaen että auto kuluttaa 10l/100km =). Mutta on se 50€ myös parempi kuin ei mitään.

Jos ei saada bussia täyteen, olisko muita jotka haluaa samaan matkaan? Lähdettäis la-aamuna ja paluu su-ma-yönä.

Jos kerkeen vielä ni I'm in!
Reply
(22.10.2017 19:55)Zlazher Wrote: Jos kerkeen vielä ni I'm in!

Yksi paikka vielä vapaana!
Mutta taitaa nyt olla varma, kyllä 8:lla jo mennään.
Reply
Minä:
1. ajp
2. jack
3. peki
4. jekku
5. sale
6. picassu
7. jebu
8. zlazher
9. vielä vapaana

Lähtö Helsingistä noin klo 9 lauantaina. Paluu turnauksen jälkeen joskus su-ma yönä (palautus maanantaina klo 9).
Hintaa tällä matkustajamäärällä 35€/hlö

Muutama kuva (tyyppi lupasi siivota!):
http://ajpanton.se/bussi1.jpg - Edessä kaksi paikkaa.
http://ajpanton.se/bussi2.jpg - Jääkaappi ja liesi. 230V jos mottori käynnissä tai akussa virtaa.
http://ajpanton.se/bussi3.jpg - Make yourself comfortable.
Teoriassa mahtuis enemmänkin matkustajia, jos ahtaus ei haittaa. Mutta laillisesti B-kortilla max 9 hlöä. Jos haluaa oikein säästää rahaa niin voi varmaan nukkuakin autossa jos tarkenee.
Ei ole missään parhaassa kunnossa, mutta tällä hinnalla ei tässä maassa oikein saa parempaa.
Reply
en tiedä nyt auttaako mitää mutta mulla on ainaki c, että jos sillä nyt saa ottaa useemman ni voin ajaa
Reply
Voit olla backuppina jos pysäytetään =). Mutta jos ei saada edes sitä yhdeksää kasaan niin turha tuota on miettiä.
Reply
Muuten jeesiä tarvitaan Nordic Rumbleen! HELSINGISTÄ tulevat. Onko joku tulossa autolla tms. johon mahtuisi Liva ja muutama putkitelkkari? Loota ei pääsekkän joka oli alunperin kuskina näille joten siihen vielä tarvittais jeesiä. Tottakai tästä saa matkakorvauksia ja ehkä jotain pientä bonustakin jos saa jeesattua! (vähintään bensat takas ja osallistumismaksu hoidettuna)
Reply
(25.10.2017 12:15)Stemu Wrote: Muuten jeesiä tarvitaan Nordic Rumbleen! HELSINGISTÄ tulevat. Onko joku tulossa autolla tms. johon mahtuisi Liva ja muutama putkitelkkari? Loota ei pääsekkän joka oli alunperin kuskina näille joten siihen vielä tarvittais jeesiä. Tottakai tästä saa matkakorvauksia ja ehkä jotain pientä bonustakin jos saa jeesattua! (vähintään bensat takas ja osallistumismaksu hoidettuna)

Mitä mieltä ollaan, mitä tuohon meidän bussiin mahtuu? Noiden penkkien sisään saa ainakin jotain tavaraa, ja tohon lattialle voi kasata päällekäin. Mitä vaatimuksia on aikataulun suhteen, tullaanko liian myöhään?
Reply
Mä voin ajaa ton Liva/Putkitöllö combon, ja vapauttaa paikan tosta dösästä.
Reply
(25.10.2017 15:36)Zlazher Wrote: Mä voin ajaa ton Liva/Putkitöllö combon, ja vapauttaa paikan tosta dösästä.

Your hired!
Reply
Kiitos Zlazher. Tapahtuukohan sitä bussia sitten ollenkaan kun ei saada siihen porukkaa...
Reply
(25.10.2017 16:49)ajp_anton Wrote: Kiitos Zlazher. Tapahtuukohan sitä bussia sitten ollenkaan kun ei saada siihen porukkaa...

Eikös se vaan uuvu nyt kahesta paikasta? Kyl siihen pari tyyppiä ny saa vielä huudatettua jos on siitä kiinni.
Reply
(25.10.2017 17:09)Stemu Wrote:
(25.10.2017 16:49)ajp_anton Wrote: Kiitos Zlazher. Tapahtuukohan sitä bussia sitten ollenkaan kun ei saada siihen porukkaa...

Eikös se vaan uuvu nyt kahesta paikasta? Kyl siihen pari tyyppiä ny saa vielä huudatettua jos on siitä kiinni.

Ja jos tuohon ei kahta tyyppiä enää saa ni voihan sit lastaa vaikka jotai töllöä tuohonkin lisänä jos kerta kaman roudaamisesta maksetaan jotain? Ja ittellä ei oo väliä onko summa 35 vai 40 jos joutuu jakaa pienemmäö porukal kustanniksia. Kätevyydestä voi maksaa ku ite ei tartte tehä mitään.

Edit: Jaajaa, oletin et niitä telkkui ja kamoi ois enempi. :)
Reply
(25.10.2017 18:05)Jekku Wrote:
(25.10.2017 17:09)Stemu Wrote:

Ja jos tuohon ei kahta tyyppiä enää saa ni voihan sit lastaa vaikka jotai töllöä tuohonkin lisänä jos kerta kaman roudaamisesta maksetaan jotain? Ja ittellä ei oo väliä onko summa 35 vai 40 jos joutuu jakaa pienemmäö porukal kustanniksia. Kätevyydestä voi maksaa ku ite ei tartte tehä mitään.

Tavaran ja livan roudaus on jo hoidos :) Mut kyyl siihen jo(t)ku ny löytyy !
Reply

Users browsing this thread: 1 Guest(s)