Turnaus / [Melee, Smash4, Tekken7,Guilty Gear] Nordic Rumble, Seinäjoki 11.-12.11
Mulla olis kans telkkari jonka voin ottaa jos tarvii eli kyllä tila saadaan käytettyä. Ja tosiaan voin maksaa kyydistä vähän enemmänkin, ei tunnu missään.
Reply
Ite en ainakaan aio luottaa siihen että joku ehkä vielä löytyy, koskaä mä oon se joka sen bussin joutuu maksamaan. Jossain vaiheessa täytyy vaan todeta että ei oo enää varaa pitää sitä varausta ja pakko perua. Tällä hetkellä ns alustava varaus, eli jos joku muu haluaa samalle päivälle niin se kysyy multa että mikä on status. Jos se nyt kysyis niin en tiedä mitä vastaan. Jollekin korkeampi hinta voi olla ookoo, mut onko kaikille? Sit matkustajia putoaa vielä enemmän pois ja hinta nousee ja...

Jos se joku 40e on kaikille ookoo niin ei vielä kai mitään hätää ole. En itse ainakaan kylve rahassa, mutta tuon vielä kestän. Tuntuu vaan tyhmältä ajaa kaksi autoa ja maksaa enemmän jos kaikki kuitenkin mahtuis yhteen autoon. No, jos Zlazher löysi keinon päästä sinne ilmatteeks niin en voi sitä häneltä kieltääkään. Ikävä vain että tällainen loophole oli olemassa.
Reply
(25.10.2017 23:06)ajp_anton Wrote: Ite en ainakaan aio luottaa siihen että joku ehkä vielä löytyy, koskaä mä oon se joka sen bussin joutuu maksamaan. Jossain vaiheessa täytyy vaan todeta että ei oo enää varaa pitää sitä varausta ja pakko perua. Tällä hetkellä ns alustava varaus, eli jos joku muu haluaa samalle päivälle niin se kysyy multa että mikä on status. Jos se nyt kysyis niin en tiedä mitä vastaan. Jollekin korkeampi hinta voi olla ookoo, mut onko kaikille? Sit matkustajia putoaa vielä enemmän pois ja hinta nousee ja...

Jos se joku 40e on kaikille ookoo niin ei vielä kai mitään hätää ole. En itse ainakaan kylve rahassa, mutta tuon vielä kestän. Tuntuu vaan tyhmältä ajaa kaksi autoa ja maksaa enemmän jos kaikki kuitenkin mahtuis yhteen autoon. No, jos Zlazher löysi keinon päästä sinne ilmatteeks niin en voi sitä häneltä kieltääkään. Ikävä vain että tällainen loophole oli olemassa.

Mä ainakin voisin tulla mukaan! Voin kuitenkin myös ihan hyvin mennä onnibussillakin jos esim päätättekin ottaa Zlazherin ja Livan + kamat tolla samalla kyydillä.
Reply
Eli onko kaikki vielä siinä bussissa mukana? Kukaan ei hyppää tuohon ilmaiskyytiin mukaan (en tiedä kuinka paljon siihen mahtuu)?
Reply
Mä ainakin olen tai vaikka joutuisinkin perumaan niin maksan kyllä.
Reply
Siis mä en nyt oikeen oo varma mistä tämä käsitys "hypätkää kaikki vaan tuohon ilmaiskyytiin mukaan " tuli. Se on siksi maksettuna että saadaan Liva + Livan tavarat + Putkitelkkareita paikanpäälle... Ei siinä idea ole tunkea mukaan kaikkia hyyppiä jotka haluu ilmaseks päästä liikkumaan. Se on Zlazherille "ilmainen" koska uhraa omaa aikaansa tuodakseen ja kyyditäkseen nämä yllä mainitut asiat...
Reply
On on.
Reply
on
Reply
(31.10.2017 12:07)Stemu Wrote: Siis mä en nyt oikeen oo varma mistä tämä käsitys "hypätkää kaikki vaan tuohon ilmaiskyytiin mukaan " tuli. Se on siksi maksettuna että saadaan Liva + Livan tavarat + Putkitelkkareita paikanpäälle... Ei siinä idea ole tunkea mukaan kaikkia hyyppiä jotka haluu ilmaseks päästä liikkumaan. Se on Zlazherille "ilmainen" koska uhraa omaa aikaansa tuodakseen ja kyyditäkseen nämä yllä mainitut asiat...

Tiedän mikä sen idea on, mutta jos siinä on paikkoja vapaana, mikä estää niiden käytön? No, oletetaan sitten että niitä ei käytetä ja bussi tapahtuu.
Reply
(31.10.2017 14:26)ajp_anton Wrote:
(31.10.2017 12:07)Stemu Wrote: Siis mä en nyt oikeen oo varma mistä tämä käsitys "hypätkää kaikki vaan tuohon ilmaiskyytiin mukaan " tuli. Se on siksi maksettuna että saadaan Liva + Livan tavarat + Putkitelkkareita paikanpäälle... Ei siinä idea ole tunkea mukaan kaikkia hyyppiä jotka haluu ilmaseks päästä liikkumaan. Se on Zlazherille "ilmainen" koska uhraa omaa aikaansa tuodakseen ja kyyditäkseen nämä yllä mainitut asiat...

Tiedän mikä sen idea on, mutta jos siinä on paikkoja vapaana, mikä estää niiden käytön? No, oletetaan sitten että niitä ei käytetä ja bussi tapahtuu.

Se menee näillä näkymin joko autolla johon mahtuu VAIN liva, sen kamat, zlazher ja putkitelkkarit tai sitten ihan pakulla johon mahtuu istumaan max 3 ihmistä. Tylysti sanottuna ei mulla jää pahaa omatuntoa evää yhtä istumpaikkaa pakusta(joka maksetaan turnauksen budjetista) jotta onnistuisi koko minibussillinen smashereita :D
Reply
en kyllä tajua miten tästä tuli yhtäkkiä taas niin vaikeeta >_>
Reply
(01.11.2017 07:20)pepi Wrote: en kyllä tajua miten tästä tuli yhtäkkiä taas niin vaikeeta >_>

Ollut vaikeaa koska:
a) En oo koskaan nähnyt minibussin täyttyvän näin hitaasti. Ei oo Suomen scenestä kokemusta, en tiedä täyttyykö ne paikat sitten vähitellen. Ja koska minä sen bussin maksan, on stressaavaa odottaa että miten sen käy. Pelkään myös että joku putoaa viime hetkellä pois, jolloin olis kiva jos olis jopa vähän enemmänkin kiinnostuneita.
b) Liva-tarjous ilmestyi. Tartuin siihen koska siitä olisin saanut vielä yhden matkustajan mukaan, ja jos vielä bensat maksetaan niin ei haittaa vaikka auto ei täyttyis. Mutta sitten joku muu sai sen tehtävän, ja matkustajamäärä olikin 2 vähemmän kuin mitä luulin.
c) En tiennyt yhtään tästä maksetusta kyydistä ja pelkäsin että lisää porukkaa hyppääkin siihen jos siinä on tilaa.

No, tää bussi vissiin täyttyy sittenkin, mutta tulevaisuudessa taitaa ihan tavallinen auto kelvata jos näin hitaasti täyttyy. Vähän riskipeliä on ottaa tuollainen iso ja toivoa parasta.
Reply
Nyt näyttää siltä että pääsenkin tulemaan tänne, niin kysyn että onko vielä vapaata autopaikkaa? Jos ei niin ei mitään tuun sit junalla :)
Reply
1. ajp
2. jack
3. peki
4. jekku
5. sale
6. picassu
7. jebu
8. leksu?
9. novi?

Näinkö?
Reply
(05.11.2017 15:19)ajp_anton Wrote: 1. ajp
2. jack
3. peki
4. jekku
5. sale
6. picassu
7. jebu
8. leksu?
9. novi?

Näinkö?

Joo. Mihin aikaan lähtö muuten pe?
Reply
Lähtö lauantaina klo 9.
Reply
(05.11.2017 16:44)ajp_anton Wrote: Lähtö lauantaina klo 9.

Asia selvä :)
Reply
Mistä lähtö? Asutaan Sörkassa.
Reply
(06.11.2017 07:44)Jekku Wrote: Mistä lähtö? Asutaan Sörkassa.
Viimeksi auto oli Pukinmäen aseman lähellä, eli luulisin että jostain sieltä.
Reply
Onko siis tarkoitus että kaikki tulee sinne vai voiko tulla johonkin matkan varrelle?
Reply

Users browsing this thread: 1 Guest(s)