Turnaus / [Melee, Smash4, Tekken7,Guilty Gear] Nordic Rumble, Seinäjoki 11.-12.11
Matkan varrella käy hyvin. Kuinka helposti kaikki pääsee Pukinmäkeen/kolmostielle, vai mistä kannattais koukata?
Reply
minä jos meinasin sen tvn ottaa mukaan niin en kehtais kauheesti liikkuu. jos ei, niin pääsen vaikka hyvinkäälle
Reply
Niin joo... eli vissiin Järvenpään kautta ajetaan jos halutaan TV mukaan.
Reply
se ei kyllä sinäällään kierrä paljon mitään, jos pukinmäestä lähet. ei tarvi kehää ajella aamulla
Reply
Voin vaikka tulla sinne Pukinmäkeen. Asun Munkkiniemes eli 30-40min julkisel.
Reply
Öö, sain just tällaisen viestin:
"Meillä on nyt ongelma tuon auton kanssa ja olen yrittänyt löytää korvaavaa kulkupeliä."

Joo, en enää luota tuohon tyyppiin, muutenkin oudon hidas vastaamaan kysymyksiin. Sanoin ettei tartte vaivautua ja vuokrasin nyt äkkiä ihan "oikean" minibussin "oikealta" vuokrafirmalta, kävi hyvä tuuri että niitä vielä on näin lyhyellä varoitusajalla. Se on kalliimpi, mutta täydellä autolla ei varmaan haittaa. Lisäksi ei ole tuota pöytäratkaisua, eli telkkaria on vissiin turha raahata mukaan.

Lähtö edelleen lauantaina klo 9, mutta lentokentältä. Hinta 40€ per hlö. Järvenpään kautta menee 20min extraa, kuinka helposti peki pääsee sinne Hyvinkäälle? Toisaalta tuonne lentokentällekin maksaa Helsinkiläisille enemmän, pitäiskö sopia joku helppo tapaamispaikka pikkasen etelämpänä. Vaikea ehdottaa mitään kun ei tiedä missä kaikki asuu, mutta joku lähijuna-asema johon myös hyvät poikittaisbussiyhteydet. Jos suurin osa asuu lännessäpäin niin vaikka Huopalahden asema?
Reply
Mä tuun ainakin Espoon suunnalta mut saan kyydin eli kaikki käy. Otan läppärin mukaan eli ainakin Dolphinilla voi pelailla jos telkkari ei mahdu.
Reply
onko joku yksinäinen sielu vielä vailla huonetta
ja @ajp pääsen siis hyvinkään juna-asemalle ihan helposti
Reply
Huopalahden asema on just tyhmällä puolella Helsinkiä. Oisko mitään muuta mahdollisuutta Helsingin sisällä? Puksukin oli parempi. Silleen Sörkkaa lähempänä/paremman reissaamisen päässä ettei tarvi vaihella kulkuneuvosta toiseen. En tiiä mitä kautta oot koukeroimassa, mihin kaikkialle on mahollista tulla?
Reply
En nyt tiedä voiko Pukinmäkeä sanoa paremmaksi... joo sinne menee Sörkasta suora bussi, mutta nopein reitti on silti metrolla+junalla keskustan kautta. Ja tuota reittiä pääsee Huopalahteen vielä nopeammin, koska 1-2 asemaa vähemmän.

Edit: muuten voisin siis tulla ihan keskustaan tai poimia kaikki kotoa asti, mutta kun auton saa vasta klo 9 niin aika on aika vähissä kun turnaus alkaa 14. Mietin jopa että pitäiskö sopia vaikka Malminkartano, viimeinen Helsinginpuoleinen asema josta on nopein ajaa pohjoiseen.
Reply
Reittioppaan mukaan metro+juna 9 min pidempi puksuun ku mitä yksi bussi ja lisäksi jouduttas odottaa viel 10 min tai olla myöhässä jos ysiltä lähtö.
Reply
En saa puhelimella muokattua jostain syystä. Voidaan siis tulla huopalahteenkin jos sieltä nyt on lähtö. Puksu vaan oli parempi niin sen takia kyselen. Malminkartanoon kestää taas vähän pidempään.
Reply
Mieluummin niin et AJP:n ei tarttis kauheesti koukkailla monesta paikkaa kun kerran tekee tiukkaa ehtiä turnaukseen. Kyytiläiset voi varmaan sen verran aiemmin lähtee kotoa että päästään kaikki kätevästi yhdestä paikasta? Mulle käy siis kaikki mut aina parempi jos ei tarvii keskustan lähelle tulla.

Läppäristä sen verran et tajusin ettei sen akku montaa peliä kestä joten jos jollain on parempi niin kannattaa varmaan ottaa.
Reply
Outoa, mun reittiopas sanoo ~30min bussilla ja 25min metrolla ja 21min Huopalahteen.

Ja siis joo, Malminkartanoon tietenkin kestää pidempään koska se on pohjoisempana - suunta johon ollaan joka tapauksessa menossa. Mutta Huopalahti on mun mielestä hyvä kompromissi. Sinne on helppo päästä julkisilla, se on itä-/länsi-akselilla aika keskellä, ja se on lähellä kolmostietä. Ja ainakin satelliittikartan mukaan siinä on hyvä lastauspaikka aseman vieressä:
https://www.google.fi/maps/place/60%C2%B...3'39.1%22E
Reply
(08.11.2017 17:03)Picassu Wrote: Mieluummin niin et AJP:n ei tarttis kauheesti koukkailla monesta paikkaa kun kerran tekee tiukkaa ehtiä turnaukseen. Kyytiläiset voi varmaan sen verran aiemmin lähtee kotoa että päästään kaikki kätevästi yhdestä paikasta? Mulle käy siis kaikki mut aina parempi jos ei tarvii keskustan lähelle tulla.

Läppäristä sen verran et tajusin ettei sen akku montaa peliä kestä joten jos jollain on parempi niin kannattaa varmaan ottaa.

This. Kiitos AJP että jaksat nähdä vaivaa näin monen ihmisen kyytien järkkäilyyn. Tuun Huopalahteen ysiksi. Nuuksiosta. Niin varmaan Sörkästäkin sinne niukin naukin pääsee :P

[Image: illdZOy.jpg]
Reply
(08.11.2017 17:03)Picassu Wrote: Läppäristä sen verran et tajusin ettei sen akku montaa peliä kestä joten jos jollain on parempi niin kannattaa varmaan ottaa.

Mäkin otan läppärin mukaan jossa dolphin. 

Lähtöpaikaks sopii periaattees mikä vaan. 

Siihen uuteenkin minibussiin mahtuu varmaan vaan 9 henkee? Kysyn vaan kun ainakin casiolove ja wilson on viel ilman kyytiä (ellei ne oo keksiny jotain viimeisen parin tunnin aikana)
Reply
Huopalahti it is. Tuo pohjoispuoleinen liityntäparkki, johon linkkasin.

Joo on vain 9 hengen. B-ajokortilla saa kuljettaa vain 9 henkilöä, siksi noissa ei ole enempää istumapaikkoja. Pekillä tais olla C-kortti, mutta näitä isommat bussit taitaa sit olla ihan toista hintaluokkaa koska ei hirveästi kysyntää.
Ja miten ne tässä vaiheessa vasta keksii että haluaa kyytiin mukaan? Ensinnäkin omalta kannalta paha kun ei enää ole paikkoja, ja toisekseen mun(/vuokraajan) kannalta paha kun ei voi tietää onko tarpeeksi kiinnostuneita...
Reply
(08.11.2017 21:08)ajp_anton Wrote: Huopalahti it is. Tuo pohjoispuoleinen liityntäparkki, johon linkkasin.

Joo on vain 9 hengen. B-ajokortilla saa kuljettaa vain 9 henkilöä, siksi noissa ei ole enempää istumapaikkoja. Pekillä tais olla C-kortti, mutta näitä isommat bussit taitaa sit olla ihan toista hintaluokkaa koska ei hirveästi kysyntää.
Ja miten ne tässä vaiheessa vasta keksii että haluaa kyytiin mukaan? Ensinnäkin omalta kannalta paha kun ei enää ole paikkoja, ja toisekseen mun(/vuokraajan) kannalta paha kun ei voi tietää onko tarpeeksi kiinnostuneita...

Siis ei ne oo tästä kyydistä mitään sanonut. Ajattelin vaan kysyy varmuuden vuoks, kun tiedän, että ne ettii vielä kyytiä. Mut joo kaikki kunnos!
Reply
No siis sitä vaan että jos näin myöhään alkavat miettiä miten sinne pääsee, niin vaikeuttaa asioita sekä itselleen että muille.
Reply
Noniin. Oletin että ajp halusi kyytiläisiltä mielipiteitä tapaamispaikasta, ei kummempaa. Huopalahti on edelleen ok. Ei nyt tehdä tästä asiasta isompaa kuin mitä se on. Kaikki on ihan hyvin.
Reply

Users browsing this thread: 2 Guest(s)