Turnaus / [Smash4, Melee, Brawl] Koneistamo 17 Turku 15.-17.12.
Moro!

Seuraava Koneistamo järjestetään joulukuun 15.-17. Turku Game Hubissa. Uutuuksina tällä kertaa ladder-turnaukset Smash 4:ssä ja Meleessä, ja halvempi sisäänpääsymaksu niille, jotka ilmoittautuvat ennen 4.12.

Info ja ilmoittautuminen tästä linkistä: https://smash.gg/tournament/koneistamo-17
Reply
Tulen!
Reply
ribali ruleset
Reply
Tää tuleen olemaan viimeinen tämän vuoden Meleen PR:n vaikuttava turnaus, joten nyt vaan kaikki meleepelaajatkin messiin tänne. :)
Reply
(28.11.2017 14:25)casiolove Wrote: ribali ruleset

Sen sijaa että sanot tollasta niin voisit kertoa että mikä tuossa rulesetissä on niin huonoa. Vai onko moinen liikaa pyydetty?
Reply
Osallistumista vaikeuttaa epäselvä lukujärjestys.
"Schedule"n alla Melee mainitaan vain perjantaina 18-22, mutta alempana mainitaan Melee Ladder lauantaina 12-16. Miksi tämä ei ole schedulessa? Onko tuo siis täysin erillinen turnaus sen "tavallisen" lisäksi?
Reply
Mun käsittääkseni se ladder on täysin erillinen ja maksuton event, jossa ei ole rahallisia palkintoja, mutta saattaa olla jotain pieniä tuotepalkintoja tms. voittajille. Se ladder toimii samaan tapaan kuin matchmaking monissa onlinepeleissä, eli systeemi yrittää matchata mahdollisimman samantasoisia pelaajia keskenään jonossa olevista pelaajista, ja jokaisen voiton jälkeen oma rank nousee (ja häviön jälkeen laskee?).
Reply
(01.12.2017 13:52)Paju Wrote: Mun käsittääkseni se ladder on täysin erillinen ja maksuton event, jossa ei ole rahallisia palkintoja, mutta saattaa olla jotain pieniä tuotepalkintoja tms. voittajille. Se ladder toimii samaan tapaan kuin matchmaking monissa onlinepeleissä, eli systeemi yrittää matchata mahdollisimman samantasoisia pelaajia keskenään jonossa olevista pelaajista, ja jokaisen voiton jälkeen oma rank nousee (ja häviön jälkeen laskee?).
Juuri näin, ladder ja singles on erikseen.
Reply
Ok. Olis halua tulla, mut 6 osallistujaa Meleeseen...
Reply
Suomalaiset meleepelaajat on yleisesti ottaen todella huonoja rekisteröitymään ajoissa, todennäköisesti tosta tulee kuitenkin ihan hyvän kokonen turnaus. Tampereelta on ainakin moni pelaaja suunnitellut tulevansa paikalle, mutta toistaseksi minä olen ainoa, joka siihen on ilmoittautunut.
Reply
Tarviiko tuoda setuppia mukana vai onko siellä paikan päällä tarpeeks jo?
Reply
Viimeinen mahdollisuus osallistua mihinkään ennen inttiä; ehdoton tulo.
Reply
(11.12.2017 20:41)Moppe Wrote: Tarviiko tuoda setuppia mukana vai onko siellä paikan päällä tarpeeks jo?

Ei tarvii, mut kiitos kuitenkin :) Meillä on tällä hetkellä 5 meleesetuppia.
Reply
Jos joku tarvii Tampereelta kyytiä, niin mun autossa on vielä 3 paikkaa vapaana.
Reply

Users browsing this thread: 1 Guest(s)