Turnaus / [Smash4, Melee] Oulunkylän Offstage, Helsinki 17.3.
Oulunkylän Offstage
on Helsingin Oulunkylässä yhteistyössä pelikeskus Scoren kanssa järjestättävä uusi yhden päivän Smash-tapahtuma / -turnaus. Smash.gg -sivut tapahtumalle tulee tai ei sitten ei tule joskus. Sitä ennen voi vaikka ilmotella osallistumisestaan tähän lankaan.

- YLEISTÄ -

Score sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien varrella aivan Oulunkylän juna-aseman vieressä. Tapahtumapaikan vieressä on ostari josta voi ostaa ruokaa ja venuella hyvin varustettu keittiö.

Scorella on tapahtumaa varten näytöt, muutama konsoli ja pari lainaohjainta. Tuomalla konsolin / adapterin voit saada alennusta sisäänpääsystä ja parantaa turnauksen sujuvuutta.

Kaikentasoiset pelaajat tervetulleita, turnauksiin ei ole pakko osallistua!

Tapahtuma on päihteetön.

- AUSTAVA AIKATAULU -

Ilmoittautuminen päättyy tuntia ennen kyseisen turnauksen alkua

Lauantai:
10:00 Ovet auki
12:00 Smash 4 / Melee Singles Pools
15:00 Smash 4 / Melee Singles Bracket
18:00 Smash 4 / Melee Doubles Bracket
22:00 Side Event X

Sunnuntai:
4:00 Ovet kiinni

- MAKSUT JA VOITONJAKO -

Tuo mukaan käteistä ja mieluiten vielä siten, että sinun on mahdollista maksaa tasarahalla!

Smash 4- ja Melee Singles: 5€
Smash 4- ja Melee Doubles: 3€ /pelaaja
Side Event: 2€

Ylläpitomaksu turnauksiin osallistuvilta: 5€
- Smash Finland Ry:n jäsenenä oleminen tai setupin tuominen alentaa hintaa kahteen euroon. Mikäli olet sekä jäsen että tuot edellämainitun tarvikkeen, olet vapautetty maksusta kokonaan. Ylläpitomaksuista saadut rahat menee Smash Finland Ry:lle kun turnauksen kustannukset on katettu.

Kaikki Singlesit
Ensimmäinen sija: 50%
Toinen sija: 30%
Kolmas sija: 15%
Neljäs sija: 5% (omat takaisin minimissään)

Kaikki Doublesit
Ensimmäinen sija: 60%
Toinen sija: 30%
Kolmas sija: 10% (omat takaisin minimissään)

- OSOITE -

Pelikeskus Score
Kylänvanhimmantie 25B
00640 Helsinki

Pystytkö majoittamaan?

Tapahtumassa ei valitettavasti saa nukkua. Jos sinulla on mahdollisuus majoittaa pelaaja pe-la tai la-su, ilmoita siitä minulle discordissa: Casiolove~#3517

- TAPAHTUMA ETSII TEKIJÖITÄ -
Hyvä tapahtuma ei synny itsestään. Tapahtuma itsessään on melko valmis paketti, mutta pienelle jeesille / kehittämiselle olisi tarve. Tehtäviä / kehittämisen kohteita:

-Tapahtumalle banneri / logo
- Striimi
- Brackettien hallinta / päivitys
- Tapahtuman kasaus / purku / ylläpito
- Osallistumismaksujen kerääminen

[b]- OSALLISTUJAT-

Rekisteröidy täällä:
https://smash.gg/tournament/oulunkyl-n-offstage

Päivittelen vielä setuppilistaa tänne

Melee:
AJP x 1
Score x 1 (+ x3 esivalmisteltua Nintendo Wii -konsolia)
Hervanta x 4

Sm4sh:
Score x 2 (+ x1 friendlyihin)
Casiolove x 1

MAAGINEN OVISALASANA: 6061#
Problem?: 0504132663
Reply
Kyllä kiitos kaikkiin Smash 4 -juttuihin.

Voisin valmiiksi luvata olevani läsnä sekä alkusäädöissä että loppusiivouksissa, tarpeen vaatiessa vaikka rahastajana tuossa turnauksia ennen, kun porukkaa toivottavasti pukkaa.
Reply
Joooo

Ps. Suosittelisin tekemään sen smash.gg sivun asap
Reply
Onks tää uus onion?
Reply
(19.02.2018 21:07)saska Wrote: Onks tää uus onion?

Täällä ei oo saunaa että tuota noin
Reply
Kai sitä vois tulla. Melee. Olisko tiimikaveria?

Voin tuoda konsolin (edit: cube+Melee), ja vaikka ison telkkarin jos autokyyti.

Mun luona voi nukkua. "Sänkyihin" mahtuu neljä, lattialle pari lisää jos oikein haluaa. Parkkipaikka on.
Reply
menikö onion förbi
Reply
Osallistun smash 4 singles ja doubles, ehkä jopa melee singles jos aikataulut menis sopivasti. Voin myös auttaa järkkäyshommis jos tarvii apuu
Reply
Laitoin smash.gg:n vetämään. Postailen sit jos/kun tuloo hyväksyntää.
Sauna muuten on.
Reply
Tulossa ollaan.
Reply
Tulossa, smash4 singles+doubles
Reply
Hmm, ois toistaiseksi vapaa viikonloppu. Voisin tiimata AJPn kans omasta puolesta, jos siis pääsen :)
Reply
Tulossa :), ainoastaan melee singles toistaiseksi (voi vaihtua jos joku tarvii doubles partneria ja on halukas ottaa suht. koht. uusi pelaaja tiimikaveriks).

Edit: Päätin osallistua doublesiin, jos joku kiinnostaa niin sano vaan :).
Reply
Niin joo oon kans vissii tulos ja tiimikaveri kiinnostaa
Reply
@ajp_anton Pystyisitkö hostaamaan mut la-su? En tiiä muistatko mua, mut olin sun luona Jaken kanssa yks kerta pelaamassa. Pelasin falcoa. Ajattelin tulla lauantai aamusta paikalle ja lähteä sunnuntaina takasin
Reply
(15.03.2018 13:52)epe Wrote: @ajp_anton Pystyisitkö hostaamaan mut la-su? En tiiä muistatko mua, mut olin sun luona Jaken kanssa yks kerta pelaamassa. Pelasin falcoa. Ajattelin tulla lauantai aamusta paikalle ja lähteä sunnuntaina takasin

Muistan hämärästi. Voit yöpyä mulla. Monen muunkin piti tulla, mut kaikki perui, joten oot nyt ainoa.
Reply
(15.03.2018 20:03)ajp_anton Wrote:
(15.03.2018 13:52)epe Wrote: @ajp_anton Pystyisitkö hostaamaan mut la-su? En tiiä muistatko mua, mut olin sun luona Jaken kanssa yks kerta pelaamassa. Pelasin falcoa. Ajattelin tulla lauantai aamusta paikalle ja lähteä sunnuntaina takasin

Muistan hämärästi. Voit yöpyä mulla. Monen muunkin piti tulla, mut kaikki perui, joten oot nyt ainoa.

Tarviiko tuoda peittoa tms mukana?
Reply
(16.03.2018 15:49)epe Wrote: Tarviiko tuoda peittoa tms mukana?

Ei tarvitse.
Reply
Juuh elikkäs 5/5.
Reply

Users browsing this thread: 1 Guest(s)