Smash / Smash ultimate ja Letkupena
Siis tää luigin gräpi. Mitä moloo.
Reply
Mun mielestä se oli jees, mutta luigin tornado ei toiminut yhtä hyvin kun käytin sen samalla tavalla kuten meleessä :(
Reply
(09.12.2018 19:12)Salama Wrote: Mun mielestä se oli jees, mutta luigin tornado ei toiminut yhtä hyvin kun käytin sen samalla tavalla kuten meleessä :(

Joo siihen pitää ny suhtautua ihan eri lailla. Toki silloin kun iskun saa sisään niin se on paljon turvallisempi kuin meleessä.

Ja siis todellakin toi räpi on piristys, mut voi jösses ku pitää totutella!
Reply
(10.12.2018 13:44)Vilu Wrote:
(09.12.2018 19:12)Salama Wrote: Mun mielestä se oli jees, mutta luigin tornado ei toiminut yhtä hyvin kun käytin sen samalla tavalla kuten meleessä :(

Joo siihen pitää ny suhtautua ihan eri lailla. Toki silloin kun iskun saa sisään niin se on paljon turvallisempi kuin meleessä.

Ja uptiltissä tosi outo range, välillä ei meinaa millään osua sivuille mutta tosi hyvin kombottaa sit ku saa yhden sisään.
Airdodgesysteemi on kyl luigille tosi tarpeellinen. 
UpBtä en oo hirveesti reenannu, mut tuntuu olevan tosi nopea ja tehokas että varmasti korkealla tasolla pitää osata jos meinaa letkuttaa.
Reply
(10.12.2018 13:49)Vilu Wrote:
(10.12.2018 13:44)Vilu Wrote:

Ja uptiltissä tosi outo range, välillä ei meinaa millään osua sivuille mutta tosi hyvin kombottaa sit ku saa yhden sisään.
Airdodgesysteemi on kyl luigille tosi tarpeellinen. 
UpBtä en oo hirveesti reenannu, mut tuntuu olevan tosi nopea ja tehokas että varmasti korkealla tasolla pitää osata jos meinaa letkuttaa.

Juuh, huomenna weeklyssä pitää pelata vähän enemmän Luigia ja kattoa jos on sopiva hahmo itselle ultimatessa, jos ei niin parempi vaan valita joku muu hahmo ettei melee Luigi kärsii
Reply

Users browsing this thread: 1 Guest(s)